۲۲ بهمن؛ طنین‌انداز پیروزی اراده ملتی بزرگ بر استبداد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، متن پیام مدیرعامل سازمان اموال تملیکی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ایام الله مبارک فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام و‌ تجلی شکوهمند حماسه جاودان ملتی است که با برپایی انقلاب اسلامی، اعجازی بزرگ رقم زدند و برگی زرین در خاطر همه انسان‌های وارسته و آزادیخواه جهان گشودند که طنین‌انداز پیروزی اراده ملتی بزرگ بر استبداد و ظلم، در سراسر جهان شد.

دوازدهمین روز بهمن هر سال، شوق‌انگیزترین صفحه کتاب انقلاب، یعنی روز ورود زعیـم آگاه، حکیم و فرزانه حضرت امام‌خمینی(ره) به ایران ورق می خورد. انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد.

چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نشان دهنده بلوغ این حادثه عظیم در جهان اسلام و به ویژه در جزیره امن ایران اسلامی است. ملت ایران با جهاد و مقاومت، در سایه ایمان و اتکال به خداوند متعال، اعتقاد به نصرت الهی و با هدایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) هندسه جهانی قدرت را تغییر داده و این شجره طیبه رشد کرده است.

 در شرایط حساس امروز و در جنگ پیچیده و چند لایه ترکیبی و تجمیعی دشمن، پاسداشت پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر که مظهر رهایی ملت ایران به شمار می رود، فرصتی برای بازآفرینی انقلاب اسلامی است.

روایت‌گری تبیین دستاوردهای عظیم مادی و معنوی انقلاب، بیان فلسفه و دلیل مردم سالاری دینی، بازگویی ابعاد متنوع انقلاب و بازنمایی تأثیرات آن در سطح ملی و فراملی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و نقش مهمی در خنثی کردن توطئه شوم دشمنان برای تخریب چهره واقعی این انقلاب شکوهمند دارد.

این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است بس غنیمت که بدانیم مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است و همانگونه که رهبر معظم انقلاب بر روشن بودن نقشه دشمن بر ایجاد اختلاف و بی اعتمادی تاکید کردند راهبرد نظام، مسئولان و ملت بصیر و آگاه در ۲۲ بهمن امسال «اتحاد ملی» است.

ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر و ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبر معظم انقلاب و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و همه فجر آفرینان و شهیدان انقلاب را گرامی داشته و این روزهای پر افتخار را به همکاران پر تلاش در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تبریک عرض می‌نمایم.

فتحنایی

Recent Posts

برتری شاگردان نکونام با همان روش همیشگی؛ امیدهای استقلال زنده ماند

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ…

10 ساعت ago

سه امتیاز طلایی پرسپولیس در قزوین؛ یک گام تا جام

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری خارج از خانه سه بر یک مقابل شمس‌آذر قزوین، تنها…

11 ساعت ago

اردشیر سعدمحمدی به عنوان چهره سال ارتباطی مدیران ارشد انتخاب شد

یازدهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران با حضور مدیران روابط عمومی، اساتید، رسانه‌ها و…

11 ساعت ago

نشان طلایی «هوش مصنوعی در روابط عمومی» برای ایرانسل

یازدهمین دوره «جشنواره ستارگان روابط‌ عمومی ایران»، سه نشان ویژه «ستاره ملی ارتباطی مدیر ارشد»…

11 ساعت ago

اولین نشست “شورای هماهنگی نمایندگان” شرکت بیمه حکمت صبا با حضور مدیرعامل برگزار شد

به همت مدیریت امور شعب و نمایندگان شرکت بیمه حکمت صبا ، اولین نشست شورای…

18 ساعت ago

دولت با افزایش عوارض بر واردات و حذف عوارض صادرات درآمد خود را افزایش دهد

نایب رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران ضمن تاکید بر کاهش قطعی صادرات فولاد با سیاست‌های…

18 ساعت ago