×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
۲۸ تجهیز صنایع الکترونیک داخلی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از ایسنا، مهدی صادقی نیارکی در دومین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت برق، الکترونیک و مخابرات از کاهش ارزبری ۴۲ میلیون یورویی در نتیجه انعقاد ۴۷ قرارداد در زمینه داخلی‌سازی تجهیزات صنعت برق، الکترونیک و مخابرات خبر داد.

وی با بیان اینکه تاکنون شش میز ساخت داخل در بخش موتورسیکلت، خودرو، پتروشیمی، مس و الکترونیک برگزار شده، اظهار کرد: در این شش میز تعمیق داخل ۱۲۴ سازنده حضور پیدا کردند و برای ۱۵۹ قطعه قرارداد ساخت داخل به ارزش ۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد امضا شده که منجر به کاهش ارزبری ۴۱۲ میلیارد یورویی خواهد شد.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به امضای قرارداد تولید داخل برای ۳۵ قطعه خودرو در اولین میز تعمیق داخل صنعت خودرو، اعلام کرد که ۲۳ قطعه خودرو به تولید انبوه رسیدند.

همچنین به گفته سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت، در میز دوم تعمیق ساخت داخل صنعت خودرو برای داخلی‌سازی ۴۲ قطعه برنامه‌ریزی شد که تاکنون هشت قطعه به تولید انبوه رسیده است.

وی در ادامه از برگزاری میز تعمیق ساخت داخل صنایع پتروشیمی، لوازم خانگی، تاسیسات، خودرو و صنایع ریلی تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار کرد که میز تعمیق ساخت داخل سایر بخش‌ها در سال آینده برگزار خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.