×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۱ شهریور , ۱۴۰۳
۲ دستگی در تمرین استقلال با حضور یک کروات دیگر

به گزارش ایرنا، از حدود ساعت ۱۳ امروز (چهارشنبه) تمرین تیم فوتبال استقلال در مجموعه تهرانسر آغاز شد. بازیکنان به ۲ دسته تقسیم شده بودند. نفرات اصلی که برابر پیکان بازی کرده بودند، ریکاوری کردند و الباقی تمرین جدی را در دستور کار خود قرار دادند.

لوکا میلیچ، فرزند هروویه میلیچ در تمرین استقلال حاضر شده بود.

بازیکنانی که روز گذشته برابر پیکان به میدان رفته بودند به ریکاوری روی تشک مشغول شدند و سایرین کار با توپ را در دستور کار قرار دادند.

پیش از شروع تمرین روز چهارشنبه، محمود فکری سرمربی استقلال دقایقی با دکتر سیاهپوش و آرش رضاوند درباره وضعیت این بازیکن صحبت کرد. رضاوند درحال حاضر مشکلی ندارد.

در این جلسه تمرینی سیاوش یزدانی، دیاباته و مسعود ریگی غایب بودند.

فوتبال درون تیمی و شوت‌زنی به سمت دروازه‌ها ۲ بخش پایان این جلسه تمرینی بود. این تمرین با حضور بازیکنانی که در برابر پیکان به میدان نرفته بودند یا بازیکن اصلی نبودند به انجام رسید.

پرویز مظلومی سرپرست تیم فوتبال استقلال نیز درباره فوت مادرش اظهار داشت: از همه دوستانی که درگذشت مادرم را به بنده و خانواده‌ام چه به صورت تماس تلفنی و چه به صورت پیامکی تسلیت گفتند، تشکر می‌کنم. به دلیل حجم بالای پیام‌ها نتوانستم پاسخگوی همه عزیزان باشم ولی نام همه عزیزانی که به یاد من بودند را در خاطر دارم و امیدوارم بتوانم لطف همه دوستان را جبران کنم. خیلی از دوستان پیگیر بودند تا در مراسم درگذشت مرحوم مادرم شرکت کنند که خدمتشان عرض کردم به دلیل شیوع کرونا، مراسمی برگزار نخواهیم کرد و هزینه‌های مربوطه صرف امور خیریه خواهد شد.

استقلال تا پایان هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر هفت امتیازی است. این تیم روز گذشته (چهارشنبه) در برابر پیکان با نتیجه مساوی بدون گل متوقف شد.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.