×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۴ هزار واحد مسکونی، ۲ پارک، مسجد، کلانتری و مرکز درمانی در پرند افتتاح می‌شود 

آرش صیادی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در گفت‌وگو با وزارت راه و شهرسازی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن، تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر و اقدامات در دست اجرا برای تسهیل حمل و نقل در شهر جدید پرند را تشریح کرد.

زمین ساخت ۳۳ هزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در پرند تامین شد

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: هم اکنون برای ۳۳ هزار و ۵۰۰ نفر در شهر جدید پرند تامین زمین شد و فرآیند انتخاب پیمانکار و شروع عملیات اجرایی آغاز شده است که این رقم در سال گذشته ۳۰ هزار و ۵۰۰ واحد بود و با تاکید وزیر راه و شهرسازی امسال افزایش یافت.

افتتاح ۴ هزار واحد مسکونی در پرند به شرط تامین آب، برق و گاز

صیادی افزود: تا پایان خردادماه به شرط تامین آب، برق و گاز امکان افتتاح ۴ هزار واحد مسکونی فراهم می‌شود و از آغاز دولت سیزدهم تاکنون ۱۲ هزار و ۹۶ واحد مسکن مهر و نهضت ملی مسکن پرند تحویل داده شده است.

۴ هزار واحد مسکونی، ۲ پارک، مسجد، کلانتری و واحد درمانی در پرند افتتاح می‌شود

صیادی گفت: در بسته افتتاح جدید و در نشستی که با حضور معاون عمرانی استاندار تهران و مدیران عامل دستگاه‌های خدمات‌رسان آب، برق، گاز در پرند برگزار شد، مقرر شده است تا با انجام به موقع اقدامات دستگاه‌های خدمات‌رسان، حدود ۷۰۰ واحد باقیمانده مسکن مهر تعاونی‌ها و همچنین یکهزار و ۲۰۰ واحد نهضت ملی مسکن را تحویل بدهیم. با تحویل این تعداد واحد مسکن مهر در مجموع بیش از ۵۴۰ واحد باقی می‌ماند که این واحدها پروژه‌های مساله‌دار حقوقی هستند و عملا امکان تکمیل این تعداد واحد مسکن مهر امکان پذیر نیست. در مراجع قضایی برای این واحدها تشکیل پرونده شده است و باید بررسی‌های لازم قضایی در این خصوص انجام شود.

وی ادامه داد: در بسته افتتاحی در خردادماه علاوه بر واحدهای مسکونی، دو پارک دارای سرای محله، مجموعه‌های ورزشی روباز و فضای تفریحی افتتاح خواهد شد. همچنین یک مسجد و یک باب کلانتری و یک واحد درمانی در پرند افتتاح خواهد شد.

تکمیل و افتتاح متروی پرند در دولت سیزدهم

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در خصوص برنامه‌های آن شرکت برای تسریع در حمل ونقل پرند گفت: کار مناسبی در سال گذشته انجام شد و متروی پرند با کمک مجموعه وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران شهر جدید پرند، افتتاح شد و هم‌اکنون این مترو در حال ارائه خدمات به ساکنان این منطقه است.

۷۰ میلیاردتومان برای خرید اتوبوس در پرند به شهرداری پرداخت شد

صیادی افزود: در حوزه ناوگان جاده‌ای و تامین اتوبوس در شهر جدید پرند به منظور تسهیل در تردد ساکنان، توافقی با شهرداری پرند برای این کار انجام شد و حدود ۷۰ میلیاردتومان منابع شرکت عمران شهر جدید پرند در اختیار شهرداری پرند قرار گرفت تا نسبت به ثبت سفارش خرید اتوبوس اقدام کند. هم‌اکنون کار ثبت سفارش انجام شده است و به زودی اتوبوس‌های خریداری شده به ناوگان حمل و نقل عمومی پرند افزوده می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.