به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک شهر، جلسه ارتباط مستقیم تلفنی با مدیران بانک، این هفته با حضور رسول خوش بین معاون مالی و هیات همراه، در سامانه نظارت و ارتباطات مردمی(۸۶۵۵) برگزار می شود.
بر این اساس، شهروندان، مشتریان و همکاران می توانند روز چهارشنبه ۱۲ آبان ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ از طریق شماره تماس ۸۶۵۵ هرگونه پرسش، انتقاد، پیشنهاد، شکایت و تقدیر خود از عملکرد این حوزه را مطرح کنند.
گفتنی است، سامانه۸۶۵۵ به منظور رسیدگی به درخواست ها، شکایت ها، انتقادها و پیشنهادهای مشتریان، همکاران و شهروندان بانک شهر، راه اندازی شده است که از این طریق هر هفته یکی از مدیران و یا معاونان بانک، پاسخگوی موضوعات حوزه مربوطه خواهد بود.
مرکز تعمیرات کارتخوان تاپکیش به عنوان یکی از مجهزترین مراکز تعمیرات دستگاه های پرداخت الکترونیک…
این روزها برخی سایت های خبری در گزارشات سفارشی و یا بر اساس اطلاعات ناقص…
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: شرکت بنرو توانایی آن را دارد که با استفاده از…
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار امروز در جمع کارگزاران و پیشکسوتان بازار سرمایه ضمن…
پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر چادرملو را شکست…
دیدار تیمهای استقلال تهران و هوادار در هفته هفتم لیگ برتر باشگاههای ایران با برتری…