به گزارش تجارت گردان به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی، جلسه ارتباط مستقیم تلفنی با مدیران بانک، این هفته با حضور رسول خوش بین و هیات همراه، در سامانه نظارت و ارتباطات مردمی ۸۶۵۵ برگزار می شود.
بر این اساس، شهروندان، مشتریان و همکاران می توانند روز چهارشنبه ۲۹اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ از طریق شماره تماس ۸۶۵۵ هرگونه پرسش، انتقاد، پیشنهاد، شکایت و تقدیر خود از عملکرد این حوزه را مطرح کنند.
گفتنی است، سامانه۸۶۵۵ به منظور رسیدگی به درخواست ها، شکایت ها، انتقادها و پیشنهادهای مشتریان، همکاران و شهروندان بانک شهر، راه اندازی شده است که از این طریق هر هفته یکی از مدیران و یا معاونان بانک، پاسخگوی موضوعات حوزه مربوطه خواهد بود.
مدیر عامل شرکت سرمایهگذاری توسعه معادن و فلزات، گفت: هوشمندسازی معادن به افزایش سوددهی و…
نشان عالی چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت های اجتماعی توسط معاون اجرایی رئیس…
اصفهان، ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - به گزارش روابط عمومی شرکت نفت سپاهان، مراسم آغاز به…
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری سه نفر از…
معاون برنامهریزی و توانمندسازی ایمیدرو در بازدید از صندوق سرمایهگذاری خطرپذیر فولاد مبارکه گفت: اتفاقاتی…
در دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت پروژه ایران، در بخش ابرپروژهها از شرکت فولاد مبارکه…