×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲ دی , ۱۴۰۳

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، مشتریان این بانک سال‌ها است در راستای سهولت در استفاده از خدمات بانکداری نوین و جلوگیری از قطع نابهنگام، قبوض تلفن همراه خود را به صورت خودکار با استفاده از سامانه «بانک پرداخت»  این بانک، پرداخت می‌کنند.
در این روش مشترکین تلفن همراه اول و دارنده حساب در بانک صادرات ایران، می‌توانند با سامانه ۰۹۶۰۲ تماس گرفته و با ورود شماره حساب خود به سامانه، مجوز پرداخت صورتحساب تلفن همراه خود را صادر کنند. در این صورت هر زمانی که مبلغ کارکرد تلفن مشترک به سقف مجاز برسد بانک به نیابت از مشترکان مبلغ قبض را پرداخت کرده و از قطع خط جلوگیری به عمل خواهد آورد.
در این سامانه ۴٨ ساعت قبل از برداشت مبلغ، زمان دقیق برداشت از حساب مشتری از طریق پیامک به اطلاع وی می‌رسد.
متقاضیان می‌توانند ضمن تماس با تلفنبانک ٠٩۶٠٢ و انتخاب گزینه ٢ و سپس انتخاب گزینه ٣ در این سامانه ثبت‌نام کرده و پس از اطلاع‌رسانی از طریق پیامک از این سرویس استفاده کنند.
مرکز صدای سپهر بانک صادرات ایران با کد (۰۹۶۰۲) با هدف ارزش‌آفرینی برای مشتریان ایجاد شده است. بر این اساس هموطنان می‌توانند ضمن تماس با شماره ۰۹۶۰۲ ضمن برخورداری از خدمات تلفن بانک، پرداخت قبوض، پرداخت اقساط و … از مشاوره کارشناسان مستقر در مرکز نیز بهره‌مند شده و سؤالات خود را با پاسخگویان این مرکز در میان بگذارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.