به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، غلامحسین مظفری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بعد از ظهر دوشنبه ۱۳ بهمن در دیدار با جواد آذرنگار صاحب امتیاز روزنامه های بشارت نو، بشارت یزد و بشارت کیش، ضمن تبریک دومین سالروز فعالیت نشریه بشارت کیش بر نقش موثر رسانه ها و نشریه های مکتوب به عنوان نیروی مکمل فکری سیستم های اجرایی منطقه در جهت پیشرفت و توسعه جزیره کیش تاکید کرد.
مظفری با بیان این که فعالیت های فکری نشریه بشارت کیش از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است گفت: فعالیت مطبوعاتی کار سنگین، سخت و پر مشغله ای است و ورود به این عرصه نیازمند شهامت و پویایی است.
وی تصریح کرد: نشریه بشارت کیش با شهامت، تدبیر و حوصله به فعالیت روزنامه نگاری حرفه ای و با کیفیت در عرصه رسانه های مکتوب ادامه می دهد.
رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه خاطر نشان کرد: بشارت کیش بدون حاشیه و با پرهیز از یک جانبه نگری همیشه بازتاب دهنده فعالیت هایی این منطقه بوده و در سر مقاله این نشریه راهکارهایی کاربردی برای موضوعات مطرح شده ارائه می شود.
غلامحسین مظفری افزود: یکی از ظرفیت های بارز این نشریه که سبب ایجاد تحول در جزیره کیش می شود پرداختن به مسائل و مشکلات پیش رو در این منطقه است.
مظفری با اشاره به ذهن خلاق، برقراری تعامل و هم فکری میان اعضای این نشریه اظهار داشت: در حال حاضر شرایط در این منطقه بسیار مناسب بوده و خیلی از ایده ها به سرعت قابل اجرا است و نشریه بشارت کیش می تواند با شناسایی مسائل اجتماعی بنیان های خوبی را به جا بگذارد.
به گفته مظفری فضای فعلی جزیره کیش فضای مناسبی است و تعامل، ارتباط و همکاری خوبی که میان مجموعه رسانه ها با سازمان برقرار شده می تواند منجربه تحولاتی خوبی در این منطقه شود.
وی با بیان این که در جزیر کیش علاوه بر ساکنان و فعالان اقتصادی طیف وسیعی از مردم از اقصی نقاط کشور با امید به جزیره کیش سفر می کنند و انتظار دارند از آرامش و لذت تفریحات گردشگری این منطقه بهره مند شوند گفت: وظایف مسئولان کیش نسبت به سایر مناطق دیگر کشور سنگین تراست به دلیل این که هر یک از ساکنان کیش در سال به طور تقریبی میزبان ۷۰ گردشگر است از این رو برای ارائه خدمات با کیفیت باید برای ارتقای استانداردها تلاش کنیم.
غلامحسین مظفری اظهار داشت: در ایام شیوع بیماری کرونا افراد بسیاری سفر به کیش را به سفرهای خارجی ترجیح دادند و از ارائه خدمات گردشگری این منطقه رضایت کامل داشتند، این مهم نشان دهنده ظرفیت بالای گردشگری کیش و ضرورت معرفی گسترده این امکانات در سطح ملی و بین المللی است.
مظفری اطلاع رسانی مناسب، دقیق و هدفمند به جامعه هدف را لازمه جذب گردشگر به منطقه برشمرد و افزود: فضاهای رسانه ای فعال در این منطقه می تواند ابعاد ملی و منطقه ای کیش را با کار حرفه ای به تمام دنیا معرفی کنند.
سید علیرضا علوی رضوی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در ادامه این جلسه با اشاره به فعالیت نشریه بشارت کیش به عنوان یک رسانه پویا در حوزه تولید محتوا اظهار داشت: دست اندرکاران این نشریه به تازگی با دریافت مجوز های لازم از وزارت ارشاد هفته نامه ای به نام دنیای کیش را منتشر می کنند که به حوزه زنان و موضوعات اجتماعی می پردازد.
علوی رضوی تصریح کرد: خبرنگارانی که در نشریه بشارت کیش فعالیت می کنند گروهی جوان، با انگیزه و پر تلاش هستند و کارهای قابل توجهی انجام دادند که با فعال شدن بخش دیجیتال، رسانه های الکترونیکی این مجموعه در فضاهای مجازی پر رنگ تر خواهد شد.
وی گفت: رسانه ها می توانند با ظرفیت سازی و کارهای حرفه ای از قبیل نظرسنجی های هدفمند در جهت تشویق و ترغیب گردشگران برای استفاده از امکانات تفریحی این منطقه نقش موثری ایفا کنند.
جواد آذرنگار صاحب امتیاز نشریه بشارت کیش هم با بیان این که فعالیت های این نشریه بیشتر بازتاب اقدامات موثر سازمان منطقه آزاد کیش در حوزه های مختلف است اظهار داشت: بشارت کیش به مدت ۱۷ سال فعالیت مستمر در حوزه رسانه دارد که دومین سال فعالیت خود را در جزیره کیش ادامه می دهد.
آذرنگار با اشاره به مدیریت حرفه ای سید علیرضا علوی رضوی مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش در ایجاد همبستگی خوب میان رسانه ها و مطبوعات این منطقه اظهار داشت: مدیر روابط عمومی سازمان با عملکرد حرفه ای خود توانسته است عرصه فعالیت های رسانه ای را ارتقا دهد.
وی افزود: به منظور ارتقای کیفیت و افزایش سرعت اطلاع رسانی، بخش دیجیتالی روزنامه بشارت کیش با دریافت مجوزهای لازم از وزارت ارشد در آینده نزدیک فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
https://tejaratgardan.ir/?p=101645