
️در این بازدید که بیش از دو ساعت به طول انجامید، مرکز کنترل عملیات فرودگاهی (AOCC)، ترمینال شماره یک و ترمینال سلام مورد بازدید قرار گرفت. هیئت بازرسی ضمن بررسی برنامهریزی و فرآیند اعزام و پذیرش مسافران، میزان تأخیرات پروازی و نحوه خدماترسانی به پروازهای تأخیری را بر اساس شیوهنامه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری ارزیابی کرد.
مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری با حضور در بخشهای مختلف ترمینال، از جمله سالن چکاین، ترانزیت و بردینگ، میزان ایستایی مسافران در گیتهای بازرسی، صفوف پذیرش بار و مسافر و همچنین کیفیت خدمات و تسهیلات نوروزی را بررسی کردند. همچنین، موضوعات ایمنی و امنیتی و میزان دسترسی مسافران به شیوهنامه حقوق مسافر از طریق مانیتورهای اطلاعرسانی فرودگاه پایش شد که نتیجه این ارزیابی رضایتبخش اعلام گردید.
در ادامه بازدید؛ هیئت بازرسی در راستای کنترل فرآیند سفر (از زمان خرید بلیط تا پایان سفر) و با هدف رعایت حقوق مسافر با مسافرین نوروزی گفت و گو کردند.
گفتنی است معاون هوانوردی و امور بینالملل، مدیرکل دفتر مرکزی حراست، سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی، مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاهها، شرکتها و مؤسسات هوانوردی و سرپرست روابط عمومی از اعضای هیئت بازرسی سازمان هواپیمایی کشوری بودند که در این بازدید حضور داشتند.
https://tejaratgardan.ir/?p=344242