×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۲ شهریور , ۱۴۰۳
تجلیل از بانوان شاغل شرکت پتروشیمی نوری

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی پتروشیمی نوری، در این نشست صمیمانه که روز سه شنبه ۱۴ بهمن ماه، با حضور مهندس صانعی مدیر عامل شرکت و مهندس خاکسار رئیس مجتمع، برگزار شد از تلاش های بانوان توانمند شاغل در مجتمع نوری تجلیل شد.
در این نشست مهندس صانعی ضمن بیان تبریک و شادباش این روز خجسته از حضور تاثیر گذار یکایک بانوان شاغل در مجتمع قدردانی کرد.
وی با بزرگداشت جایگاه والای زن و نقش پر رنگ او در ساختن جامعه آرمانی آینده خاطر نشان کرد: بدون شک همه ما در کنار انجام فعالیت حرفه ای، باید مسئولیت مان در قبال خانواده را جدی بگیریم و همیشه به آن پایبند باشیم.
در ادامه مدیرعامل پتروشیمی نوری با یادآوری سامانه ها و روش های گسترده ارتباط کارکنان با مدیریت شرکت گفت: هدف اصلی ما از تشکیل جلسات با کارکنان و راه اندازی کانال های ارتباطی متعدد، استقبال از پیشنهادات همکاران و اطلاع یافتن از مشکلات همه عزیزان است و ما مشتاقانه آماده شنیدن نظرات هستیم.
مدیرعامل پتروشیمی نوری افزود: نباید هدف ما برای کار کردن تنها در کسب منافع مادی متوقف شود بلکه اگر در هر جایگاه و هر شغل کوچک و بزرگ، دل را به صحنه بیاوریم و برای دل مان کار کنیم، این کار دلی و از روی عشق مطمئنا انرژی های مثبت بی شماری را به کائنات مخابره خواهد کرد و دیر یا زود چندین برابر آن انرژی های مثبت به سمت شما و خانواده هایتان برخواهد گشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.