×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۳ دی , ۱۴۰۳
ارمغان؛ محصول تازه بیمه باران وارد بازار شد

 به گزارش تجارت گردان به نقل از مدیریت روابط عمومی، بیمه ارمغان باران که نوعی بیمه زندگی است، با دربرگرفتن ویژگی‌های متمایز بیمه‌ ترنم و با بسته‌بندی منحصربه‌فرد تلاش می‌کند جامعه هدف جدیدی را در صنعت بیمه مد نظر قرار دهد.

ارمغان باران، مدل سفارشی‌سازی شده‌ای از بیمه‌نامه‌های ترنم باران بدون برگشت حق‌ بیمه است که با بسته‌بندی، کاربرد و بازار هدف خاص و با ماهیت سرمایه‌گذاری ارائه شده است.

این بیمه‌نامه که به منظور هدیه‌دادن طراحی شده، با هدف توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری و آتیه‌اندوزی به بازار عرضه شده است و در نخستین مرحله شامل مبالغ حق بیمه ۵۰ هزار تومان، ۱۰۰ هزار تومان، ۲۰۰ هزار تومان و ۵۰۰ هزار تومان با روش پرداختی سه ماه یکبار می‌شود. مدت زمان این بیمه‌نامه ۵ ساله است و سبد سرمایه‌گذاری آن با سود تضمینی ۱۰ درصد و سود مشارکت بدون محدودیت است که با سرمایه‌گذاری نزدیک به ۹۷ درصد از حق بیمه، تلاش کرده در شرایط کنونی پاسخ درخور صنعت بیمه به نیاز سرمایه‌گذاری اعضای جامعه باشد.

به محض فعال‌سازی ارمغان توسط بیمه‌گذار، درخواست صدور آن در سامانه ثبت می‌شود و امکان تعریف مجزا یا یکسان بیمه‌گذار، بیمه‌شده و ذی‌نفع حیات بیمه‌نامه برای آن در نظر گرفته شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.