×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
ایران پلاست، بستری مناسب برای ارتباط با مشتریان، کارشناسان، محققان و مصرف‌کنندگان

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی کارون؛ دکتر مهدی نظری، سرپرست واحد بازرگانی پتروشیمی کارون با حضور در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست آن را بستری مناسب و فرصتی مغتنم برای ارتباط مستقیم با جامعۀ مشتریان، مصرف‌کنندگان، کارشناسان و بطور کلی فعالان حوزۀ ایزوسیانات‌ها و پلی‌یورتان دانست و گفت: در این نمایشگاه نشست‌ها و دیدارهای خوبی نیز با مشتریان و سایر شرکای تجاری داشتیم که این اتفاق می‌تواند به هماهنگی و هم افزائی بهتر و بیشتر برای پیگیری برنامه‌های فروش داخلی و صادرات محصولات شرکت کمک کند.
وی با اشاره به رونمایی از پنج محصول جدید در سال جاری ادامه داد: مهمترین دستاورد رونمایی از محصولات جدید در پتروشیمی کارون را می‌توان تنوع در سبد محصولات و حضوری پررنگ‌تر در ایران پلاست سال جاری نسبت به سال‌های قبل دانست. ضمن اینکه، برخی از مصرف‌کنندگان قدیمی نیز با حضور در غرفه هلدینگ خلیج‌فارس در نمایشگاه امسال درخواست‌هایی برای بستن قرارداد، امضای تفاهم نامه و دریافت محصولات جدید برای تأمین میان‌مدت مواد اولیۀ مورد نیاز خود داشتند.
سرپرست واحد بازرگانی با اظهار امیدواری از تأمین و بی‌نیازی مصرف‌کنندگان پایین‌دستی حوزه پلی اورتان از واردات مواد مشابه از خارج از کشور اظهار داشت: یکی از سیاست‌های تعیین‌شده از سوی هلدینگ خلیج‌فارس ایجاد رویکردی بر تدوین دانش فنی و تولید تجاری محصولات مبتنی بر نیاز و تقاضای بازار است. در شرکت پتروشیمی کارون با حمایت و اعتماد مدیریت محترم و تلاش و دانش و تجربۀ متخصصان شرکت، این ایده به هدف اصلی در مهندسی محصول و تکمیل زنجیرۀ ارزش تبدیل‌شده و در حقیقت در این راه به تولید و بازاریابی محصولاتی می‌پردازیم که دارای توجیه فنی و اقتصادی و به عبارتی دیگر، ارزش افزوده باشند.
وی ادامه داد: امیدواریم با غنی‌تر کردن هرچه بیشتر سبد عرضۀ محصولات شرکت پتروشیمی کارون (اعم از میانی، جانبی و گریدهای پر کاربرد) و تأمین پایدار و بهنگام مواد اولیۀ مورد نیاز صنایع پائین دستی در حوزۀ پلییورتان، بتوانیم بیش از پیش از خروج ارز از کشور جلوگیری کنیم.
این مقام مسئول با اشاره به بازدید مدیر عامل محترم هلدینگ خلیج‌فارس از یکی از غرفه‌های شرکت‌هایی که از محصولات دانش‌بنیان پتروشیمی کارون در تولیدات خود استفاده می‌کنند بیان کرد: این شرکت در حوزۀ تولید صندلی خودرو و انواع فوم-های منعطف مورد استفاده در صندلی خودرو فعال است. 
دکتر نظری در پایان با اشاره به اینکه شرکت پتروشیمی کارون مشتریان را شرکای تجاری خود در فعالیت‌های تجاری می‌داند، گفت: با حضور در غرفه تلاش کردیم توضیحات کاملی به پرسش‌های مشتریان، علاقه‌مندان، کارشناسان و محققان در موارد مرتبط با محصولات خود بدهیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.