به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، دکتر محمدرضا فرزین، مدیرعامل بانک کارآفرین تاکید کرد: با تداوم رشدهایی که در سال جاری محقق شد، در سال ۱۴۰۰ بانک کارآفرین به موثرترین بانک در صنعت بانکداری کشور مبدل خواهد شد.
رونمایی از شمایل جدید بانک کارآفرین تا پایان خرداد ۱۴۰۰
فرزین در نشست شورای راهبردی بانک با دستور کار بررسی برنامه های عملیاتی حوزه مدیریت و روابط عمومی و فناوری اطلاعات در سال جاری و سال ۱۴۰۰ تصریح کرد: در سال جاری، بیشتر به دنبال ایجاد تغییرات مدنظر در خصوص ری برندینگ بودیم که این امر نیز طبق گزارش های اعلامی از سوی مدیریت های مربوطه به خوبی انجام شد و در نهایت، طبق زمان بندی اعلام شده تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۰ تمام شعب و ساختمان های ستادی بانک، شکل و ظاهر جدید خود را پیدا خواهند کرد.
وی ادامه داد: در سال آینده، باید تمرکز بر افزایش فعالیت جهت ثبت تداوم رشدهای محقق شده در سال جاری باشد، همانطور که در سال جاری به گواه آمار تائید شده، توانسته ایم در بخش های مختلف همچون تسهیلات و منابع به رشدهای دو برابری برسیم در سال ۱۴۰۰ نیز باید با این رشدها محقق شود و حتی به سمت گسترش فعالیت ها پیش برویم.
فرزین با اشاره به ثبت رشد ۱۱۸ درصدی در بخش تسهیلات و رشد ۱۰۰ درصدی در بخش منابع تاکید کرد: آمارهای تائید شده نشان دهنده رشد ۶ برابری در بخش سود بانکی است و در سال آینده با توجه به اتمام روال ری برندینگ در بانک، باید ثابت کنیم که بانک کارآفرین با تعریفی جدید وارد صنعت بانکداری شده است.
وی همچنین با تکیه بر آمار جدید عملکرد بانک خاطر نشان کرد: فکر می کنم تا پایان اسفند ماه سال جاری ۱۲هزار میلیارد ریال سود خواهیم داشت که اتفاق خوبی است.
تاثیرگذارترین بانک با تکیه بر هویت کارآفرینی
مدیرعامل بانک کارآفرین افزود: نتایج فعالیت هایمان در سال جاری را در سال ۱۴۰۰ به چشم خواهیم دید که با تلاش بر تداوم این نرخ رشدها می توانیم در صنعت بانکداری جایگاه خاص خودمان را به دست آورده و با تمرکز بر حوزه کارآفرینی و هویت کارآفرینی مان به یکی از موثرترین بانکها در حوزه صنعت بانکداری تبدیل شویم.
فرهنگ کم کاری در بانک باید کنار گذاشته شود
فرزین با بیان این که «به اعتقاد من شرایط به نفع ما رقم خورده است و ان شالله که در سال آینده نیز تکرار خواهد شد»، خاطر نشان کرد: باید تلاشمان را مضاعف کنیم تا دست آوردهایمان در سال ۱۴۰۰ نیز تکرار شود تا در کنار کسب سود بیشتر؛ خدمات بیشتری ارائه کنیم و مشتریان و همکاران به سود بیشتری برسند.
مدیرعامل بانک کارآفرین همچنین تاکید کرد باید فرهنگ کم کاری در بانک کنار گذاشته شود و همه همکاران برای تغییر رویه های غلط تلاش کنند تا هم بانک و هم خودشان از این محل سود ببرند.
گفتنی است در نشست شورای راهبردی بانک برنامه های عملیاتی حوزه روابط عمومی و فناوری اطلاعات در سال جاری بررسی و برنامه های این مدیریت ها در سال ۱۴۰۰ مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
https://tejaratgardan.ir/?p=109123