×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۲ مرداد , ۱۴۰۳
انتشار عمومی گزارش هواپیمایی اوکراین به سال آینده موکول نمی‌شود/ ممنوعیت پرواز به آنتالیا ارتباطی با محدودیت‌های کرونا ندارد

به گزارش تجارت گردان ، تورج دهقانی زنگنه در گفت‌وگو با ایلنا مبنی بر اینکه با توجه به چند روز باقی مانده از سال، گزارش نهایی سانحه هواپیمایی اوکراین چه زمانی منتشر می‌شود، اظهار داشت: طبق وعده داده شده گزارش نهایی تا پایان امسال به صورت عمومی منتشر می‌شود و انتشار آن به سال آینده موکول نخواهد شد.

وی ادامه داد: براساس مقررات موجود و کنوانسیون شیکاگو و انکس ۱۳ ایکائو پیش از این، گزارش نهایی را به کشورهایی که در سانحه هواپیمای اوکراین دخیل بودند ،ارسال کردیم که این گزارش به چهار کشور ارسال و پاسخ آنها را دریافت کردیم.

معاون وزیر راه وشهرسازی درباره تاریخ دقیق انتشار عمومی این گزارش با توجه به اینکه گفته می‌شود احتمالا فردا به انتشار برسد، اظهار داشت: درباره اینکه گزارش فردا – ۲۵ اسفند ماه – به انتشار می‌رسد اطلاع دقیقی ندارم اما قول داده‌ایم و حتما در سال ۹۹ گزارش نهایی به انتشار عمومی می‌رسد.

دهقانی زنگنه همچنین درباره فروش تورهای آنتالیا برای ایام نوروز علی‌رغم ممنوعیت‌های پروازی اعلام شده، تاکید کرد: هیچ وقت پرواز مستقیم به آنتالیا نداشتیم و قرار هم نیست پرواز مستقیمی به این شهر از ترکیه داشته باشیم. این ممنوعیت پروازی ارتباطی هم به کرونا ندارد و پیش از کرونا هم پرواز مستقیمی به این مقصد انجام نمی‌شد.  

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.