به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده در این بازدیدها ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت، از خدمات فداکارانه تمامی کارکنان در ایام پرمشغله پایان سال تقدیر کرد. حسین زاده در گفت و گو با همکاران تصریح کرد: از آنجا که به علت محدودیت های زمانی و مکانی امکان بازدید از شعب بیشتری فراهم نیست، به نمایندگی، از این شعب بازدید نمودم تا تلاش های بی شائبه همکاران محترم را در ایام پرکار پایان سال ارج نهم. وی همچنین با اشاره به توسعه خدمات این بانک در حوزه بانکداری دیجیتال و بانکداری الکترونیک تأکید کرد: در شرایطی که بیماری کرونا در کشورمان فراگیر شده و جان بسیاری از هموطنان مان را گرفته، بهتر است که مشتریان گرامی به منظور حفظ سلامتی خود، خانواده و همچنین کارکنان بانک ها با استفاده از خدمات غیرحضوری این بانک کمتر به شعب مراجعه نمایند. وی در این بازدید ها از نزدیک در جریان مسائل شعب مذکور قرار گرفت و ضمن شنیدن صحبت های همکاران، رهنمود های لازم برای رفع مسائل مطرح شده و ارتقای وضعیت این شعب را ارائه کرد. بازدید بدون هماهنگی و خارج از تشریفات اداری و دیدار صمیمانه با کارکنان شعب، از برنامه های مستمر مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک ملّی ایران است.
https://tejaratgardan.ir/?p=111533