×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۷ مرداد , ۱۴۰۳
مدیر تیم نفت آبادان: پول رسید اما نه در زمان لازم

علی فیروزی در گفت و گو با ایسنا، درباره رسیدن پول به باشگاه نفت آبادان و پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان تیم، اظهارکرد: ای کاش این پول در زمان لازم می رسید تا می توانستیم بازیکن جذب کنیم و با تقویت تیم، حالا در شرایط بهتری بودیم و در واقع روند خوب نیم فصل اول را حفظ می کردیم. تیم ما با تزریق به موقع پول می توانست نتایج بهتری کسب کند. به هر حال پول رسید اما نه در زمان لازم.

وی عنوان کرد: در همین بازی گذشته با گل گهر، نفت واقعا فوتبال قشنگی را به نمایش گذاشت و حریف در بیشتر دقایق بازی تحت تاثیر بازی ما بود اما تنها به دلیل این که بازیکن ما در یک دقیقه تمرکز خود را از دست داد، گل خوردیم. جالب است بدانید قیمت دو بازیکن تیم گل گهر به اندازه کل بودجه صنعت نفت آبادان بود.

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ما به ادامه مسیر امیدواریم و تمام تلاش مان را به خاطر مردم آبادان برای بازگشت به روزهای خوب گذشته انجام می دهیم. با بازی خوبی که مقابل گل گهر و نیمه دوم دیدار با ذوب آهن انجام دادیم به این مهم نیز بسیار امیدوار هستیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر نیز همه باید کنار تیم باشند و ما هم به دنبال بهانه یا توجیه نتیجه نگرفتن های تیم نیستیم اما واقعیت این است که مشکلات مالی و نبود پول در زمان لازم، کار خود را کرد و تاثیر بد خود را گذاشت. اما با وجود هواداران اصیل آبادانی که تیم متعلق به خود آن ها است و در این فصل نیز در هر شرایطی چه برد و چه باخت، کنار صنعت نفت بوده اند، به عبور از این روزها امیدوار و خوش بین هستیم.

فیروزی با اشاره به دیدار پیش روی نفت آبادان در جام حذفی نیز عنوان کرد: نهم اردیبهشت ماه باید رو در روی خیبر خرم آباد یکی از تیم های خوب و مدعی لیگ یک با هدایت عبدالله ویسی برویم. خیبر در چهار بازی اخیر خود در لیگ یک نیز به برتری رسیده است و با شرایط خوبی رو در روی نفت قرار می گیرد. البته ما هم تمام تلاش مان این است که با برد در این بازی، به آن پیروزی مدنظر برای خروج از شرایط فعلی دست پیدا کنیم و با وضعیت بهتری به کار خود در لیگ برتر ادامه دهیم.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.