وی اشاره کرد که نه تنها ۳ هزار نفر پرسنل گروه اسنپ بلکه حتی مدیران اسنپ نیز در این اتفاق حق انتخابی نداشتهاند:
«چیزی که میتوانم بگویم این است که از صمیم قلب متاسفم چون احساسات عده زیادی در این داستان جریحهدار شد. از صمیم قلب متاسفم که برخی مشتریان وفادار ما، اعتمادشان را به ما از دست دادند. خیلی متاسفم چون سه هزار نفر در گروه اسنپ مشغول به کار هستند و زحماتشان تحت تاثیر اتفاقی قرار گرفت که هیچ نقشی در آن نداشتند. حتی مدیرانشان هم انتخابی در آن نداشتند.»
او در ادامه یک بار دیگر تاکید کرد که این تصمیمات خارج از دایره کنترل اسنپ بوده است: «ما هر روز که سر کار میآییم با چالشهایی مواجه میشویم که مجبوریم در رابطه با آن تصمیم بگیریم. هر تصمیمی هم که بگیریم روی دهها میلیون کاربر، بالای یک میلیون راننده و ۳ هزار نفر کارمند مستقیممان اثر میگذارد. این تصمیمها آسان نیست؛ و در این مورد خاص که اصلاً نیازی نبود ما تصمیمی بگیریم. کاملاً خارج از کنترل بود.»
علاقبند در ادامه از کاربران خواهش کرد تا اسنپ را بر اساس عملکرد ۴ سالهاش قضاوت کنند نه یک اتفاق: «همه سفرها، مسافرها و رانندهها برای ما بسیار ارزش دارند. اگر به جلسات ما بیایید این موضوع را خواهید دید. این قول را میدهم که تمام آن سه هزار نفری که در گروه اسنپ کار میکنند و تمام تیم مدیریتی، همه تلاشمان را خواهیم کرد که اتفاقی که به هر دلیلی باعث شد اعتماد از دست برود را برگردانیم. کمر همت را بستهایم تا حتماً اینکار را بکنیم و خواهشم این است که اسنپ و گروه اسنپ را بر اساس تجربه ۴ سالهای که با آن دارید قضاوت کنید، نه بر اساس یک اتفاق.»
مدیرعامل اسنپ در بخش پایانی همین پنل، در پاسخ به سوال دیگر دیجیاتو مبنی بر اینکه آیا تمام این اتفاقات باعث نمیشود تا تصور دیکتاتور بودن اسنپ در بین کاربران ایجاد شود و آیا اسنپ از همین مسئله نگران نیست، گفت:
«کاربر حق انتخاب دارد و من فکر نمیکنم هیچکدام از سرویسهایی که ما داریم ارائه میکنیم، از تاکسی گرفته تا تریپ و فود، سرویسهایی باشد که رقیب نداشته باشد. بحثی که خیلی مفصل با وزارت کشور درباره رگولاتوری داریم، این است که آنها عقیده دارند که باید سقف و کف قیمت توسط شورای شهر تهران مشخص شود. حرف ما این است که اگر اینکار انجام شود مدل کسبوکار تغییر میکند. مدل کسبوکار ما به نوعی است که هم راننده و هم مسافر، حق انتخاب دارند. اگر قیمت ما پایین باشد راننده حق دارد در سرویس دیگری کار کند و از طرفی مسافر هم حق دارد اگر قیمت بالا بود به سراغ سرویسهای دیگر برود. به همین دلیل فکر نمیکنم در فضایی که رقابت آزاد است و پلتفرمهای رقیب هم وجود دارد، هیچ شرکتی بتواند بیاید و راه و روش خودش را دیکته کند.»
https://tejaratgardan.ir/?p=11980