×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۷ مرداد , ۱۴۰۳
سازمان تأمین اجتماعی به صاحبان اصلی کشور و نظام خدمت رسانی می‌کند

به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر علی اصغر باقرزاده در حاشیه جلسه‌ای با معاون حقوقی، مجلس و امور بین‌الملل سازمان تأمین اجتماعی در استان مازندران اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز توجه به قشر کارگر که تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند را در اولویت قرار می‌دهند و توجه ویژه‌ای به این اقشار دارند.

دکتر سالاری مدیری توانمند و پیگیر است و امیدواریم عملکرد و تلاش‌های ایشان به نفع جامعه تحت پوشش تأمین اجتماعی و باعث رضایتمندی این عزیزان باشد.

باقرزاده با بیان اینکه در شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار محرومیت در حوزه بهداشت و درمان مشهود بود و در سالهای گذشته غفلت صورت گرفته است، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و همراهی سازمان تأمین اجتماعی و همچنین نگاه ویژه‌ای که بویژه پس از شیوع کرونا شکل گرفته است، ایجاد درمانگاه تخصصی در بیمارستان تأمین اجتماعی فریدونکنار مورد تأیید قرار گرفت و امیدواریم به زودی کلنگ زنی و شروع احداث آن توسط مدیرعامل محترم سازمان تأمین اجتماعی انجام شود.

وی ادامه داد: در بابلسر نیز بیمارستان جنرال از نیازهای شهرستان است و در بیمارستان تأمین اجتماعی ارتقاء هتلینگ و افزایش تخت‌ها و همچنین افزایش نیروی انسانی و ارتقاء تجهیزات توسط مدیردرمان تأمین اجتماعی پیگیری می‌شود و امیدواریم برنامه‌هایی که برای توسعه حوزه درمان تأمین اجتماعی وجود دارد هرچه سریعتر محقق شود.

باقرزاده عملکرد مجموعه تأمین اجتماعی در استان مازندران را مثبت ارزیابی کرد و گفت: دکتر خورشیدی، مدیردرمان تأمین اجتماعی استان مازندران مدیری پیگیر و توانمند هستند و امیدواریم در عمل به برنامه‌هایی که اعلام کردند، موفق باشند.

ابراهیم جواهری، معاون حقوقی، مجلس و امور بین‌الملل سازمان تأمین اجتماعی در سفر به مازندران با نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی به گفتگو پرداخت و از پروژه‌های مختلف در دست اجرای سازمان تأمین اجتماعی بازدید کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.