×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۷ مرداد , ۱۴۰۳
دکتر شیری مدیرعامل بانک از مرکز پاسخگویی به تماس مشتریان بازدید کرد

 به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران این بازدید بمنظور اهمیت  جایگاه مشتریان و لزوم راهنمایی وتامین خواسته ها و پاسخگویی بموقع نیازهای آنان، برگزار شد.
  دکتر شیری درحین بازدیدازآن مرکز از نحوه پاسخگویی کارکنان به خواسته های مشتریان آشناو رهنمود های خود را مطرح وخاطر نشان کرد،تمام تلاش و هدف بانک ارایه خدمات کیفی بر اساس الگوها واستانداردهای حقوقی مشتریان است و انتظار می رود همکاران این مرکز با متانت و بردباری هر چه بیشتر خواسته های مشتریان را ثبت و ضبط و ضمن راهنمایی های لازم  به سوالات آنان پاسخ دقیق و علمی بدهند.
.لازم بذکر است مدیر عامل بانک و هیات همراه در پایان بازدید از زحمات ‌و خدمات ارزنده همکاران در این وضعیت و شرایط سخت کرونایی، قدر دانی کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.