به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، نماینده بیمه عمر این شرکت در استان گیلان در ادامه گفت: با ارائه بروشورهای تبلیغاتی، تبلیغات محیطی و میدانی و تبلیغات رادیویی و تلویزیونی می توان ضمن معرفی مطلوب تر خدمات بیمه تعاون، نام این بیمه را در کنار سایر شرکت های بیمه کننده به درستی به مردم شناساند و در نتیجه آن فرایند مطلوب تر جذب مشتری و تکمیل پورتفوی را شاهد بود.
شهرکی اضافه کرد: افزایش نیرو و ارائه تسهیلات به نماینده ها دو عامل اثربخش دیگر در ارائه خدمت رسانی کیفی تر به مشتریان است که در پی آن می توان بهسازی دفاتر کاری را نیز در دستور کار قرار داد.
وی همچنین به تعرفه های بیمه تعاون نیز اشاره کرد و اظهار داشت: متناسب سازی تعرفه ها نسبت به سایر شرکت های بیمه ای راهبردی ارزشمند خواهد بود که مسیر بازاریابی را نیز هموارتر می کند.
نماینده بیمه عمر بیمه تعاون استان گیلان با اشاره به بیمه توقف کسب و کار ناشی از پاندمی کرونا بیان کرد: به عقیده من بیمه توقف کسب و کار با توجه به دوره انتظار ارائه شده پس از ثبت نام، نمی تواند به صرفه باشد و از این رو استقبال چندانی نیز از آن صورت نگرفت.
شهرکی در ادامه از بیمه زندگی بیمه تعاون سخن گفت و مطرح ساخت: ارائه خدمات بیمه عمر در یک بسته جامع تحت عنوان بیمه زندگی اتفاق قابل توجهی بود که بسیار می تواند به برندینگ بیمه تعاون کمک کند.
https://tejaratgardan.ir/?p=143199