به گفته دکتر هوشمند سفیدی مسئول جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی محورهای اصلی مورد ارزیابی در این جشنواره ۱۲ مورد شامل سازماندهی و ساختارسازی مسئولیت اجتماعی بوده است.
لازم به ذکر است که دو مبحث روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی هم همپوشانی کامل با یکدیگر داشته اند و از این روست که جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی به شکل مشترک برگزار شده است.
همچمین در پایان این جشنواره نشان عالی مسئولیت های اجتماعی به شرکت فولاد هرمزگان اهدا و از مدیر روابط عمومی این شرکت تقدیر بعمل آمد .
https://tejaratgardan.ir/?p=151407