×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۷ مرداد , ۱۴۰۳
ابلاغ برنامه‌های عملیاتی «شورای تحول» سازمان اموال تملیکی / وزیر اقتصاد قدردانی کرد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی سازمان اموال تملیکی،  حجتی در این باره اظهار کرد: با توجه به تاکیدات و منویات رییس محترم جمهور در راستای اصلاح ساختار سازمان اموال تملیکی، هیات مدیره این سازمان اقدام به تشکیل شورایی متشکل از صاحب‌نظران و کارشناسان خبره در حوزه‌های مختلف تحت عنوان «شورای تحول» نمود.

وی افزود: اصلاح ساختاری نیازمند تدوین راهبردهای تحول آفرین است که این سازمان به واسطه تشکیل شورای مذکور، راهبردهای کلی، هدف‌های اصلی و چالش‌های پیش‌روی ستاد و صف را احصاء کرده و همچنین برنامه عملیاتی هر یک از واحدهای سازمانی را ترسیم و به آنها ابلاغ نموده است.

سخنگوی سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه، نتایج حاصله از اجرای برنامه‌های شورای تحول تا به اینجای کار مطلوب بوده است، عنوان کرد: اقدامات تحولی موثری طی ماه‌های اخیر انجام شده که ابراز رضایت و تشکر وزیر امور اقتصادی و دارایی از تیم جدید سازمان را در پی داشته است.

حجتی تشکیل شورای تحول را چراغ راه برنامه‌های عملیاتی سال آینده سازمان عنوان کرد و رصد و نظارت مستمر آن را مورد تاکید قرار داد.

وی در همین راستا از نشست سراسری مدیران استانی سازمان به منظور تبیین برنامه‌ تحولی و ضرورت انسجام و همگرایی هرچه بیشتر اقدامات اجرایی خبر داد.

این نشست در روز دوشنبه مورخ ۲۳ اسفند ماه سالجاری و با حضور مدیرعامل و دیگر اعضای هیات مدیره برگزار خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.