×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | تاج: در بازی‌های ملی در "آزادی" پذیرای بانوان خواهیم بود

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از ایسنا، مهدی تاج در آیین اهدا جام و مدال به قهرمان و نایب‌قهرمان لیگ دسته یک فوتبال بانوان کشور در خوزستان، اظهارکرد: برای بانوان تجربه خوبی در فوتبال و فوتسال داریم. تیم فوتسال ایران قهرمان آسیا است و فوتبال ساحلی مان نیز جزو خوب ها است.

وی با بیان این‌که برای بازی‌های تیم‌ملی نیز از بانوان در ورزشگاه آزادی پذیرایی خواهیم کرد، عنوان کرد: فوتبال بانوان را هم جدی گرفتیم، البته در آغاز راه هستیم و کارهای بسیار مثبتی در حال انجام است، ضمن این‌که لیگ پویایی هم داریم.

پیش از این محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان نیز در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرده بود که امکان حضور بانوان در بازی‌های ملی در استادیوم آزادی فراهم شده است.

رییس فدراسیون فوتبال هم‌چنین در ادامه گفت: باید یک کار جدی، محکم و پویا برای فوتبال بانوان انجام داد که خدا را شکر ارزیابی مثبتی از روند فوتبال بانوان دارم و این روند جهشی است.

وی با تبریک به تیم آویسا خوزستان بابت قهرمانی در لیگ یک فوتبال بانوان و صعود به لیگ برتر، خاطرنشان‌کرد: خوزستان در لیگ برتر، لیگ یک و دسته دو آقایان هم به ترتیب سه، یک و دو تیم دارد و اکنون نیز در لیگ برتر بانوان صاحب نماینده شد.

تاج در پایان نیز با تبریک به البرز برای صعود به لیگ برتر، گفت: البرز برای اولین بار در تاریخ فوتبال بانوان کشور است که به لیگ برتر راه پیدا می‌کند و این مایه خرسندی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.