×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۶ آذر , ۱۴۰۳
پاسخگویی و همراهی با بیمه‌گذار اولویت اصلی بیمه رازی

دکتر علی جباری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با بیان اینکه سال ۱۴۰۰، سال عطف بیمه رازی بوده است، گفت: در سال ۱۴۰۰ اتفاقات خوب و رشد قابل توجهی برای این شرکت در بازار رخ داد که از آن می‌توان به رشد دو برابری سهم بازار بیمه رازی اشاره کرد.او ادامه داد: نسبت خسارت شرکت در مقایسه به نسبت خسارت صنعت کمتر بوده و بنابر اطلاعات به دست آمده بیشترین رشد یکساله در صنعت بیمه نسبت به سال ۱۳۹۹ برای بیمه رازی به ثبت رسیده است.

مدیرعامل بیمه رازی با تاکید بر اینکه بیمه رازی در سال ۱۴۰۰ به تمام اهداف خود دست پیدا کرده است، یادآور شد: در سال ۱۴۰۱ فعالیت ستاد، همکاران و شعب با تاکید بر بودجه ابلاغی و نگاه رقابت پذیر خواهد بود و بررسی‌ها نشان از آن دارد با توجه به ظرفیت نیروی انسانی بیمه رازی، این مجموعه توانایی عملکرد بیش از بودجه ابلاغی و اهداف تعیین شده را خواهد داشت.
جباری خاطرنشان کرد: فعالیت این شرکت در سال جاری همچون سال گذشته تنها معطوف به صدور بیمه نامه نیست و ارائه خدمات به‌روز را در دستور کار خود قرار داده است.
او تاکید کرد: در سال ۱۴۰۱ قراردادهای همکاری جدیدی با سازمان‌های بزرگ به امضا رسیده که اولویت اصلی آن ارائه خدمات به‌روز، باکیفیت و پیگیری امور و همراهی با بیمه‌گذاران است.
مدیرعامل بیمه رازی افزود: در سال جاری همچون سال گذشته روند کاهشی بروکراسی‌های اداری در دستور کار قرار دارد تا سرعت عمل در پاسخگویی و ارائه خدمات بیش از گذشته افزایش یابد.
جباری گفت: باید اتصال حلقه‌های ستاد، شبکه فروش و بیمه گذار بیش از گذشته تقویت شود، زیرا با تقویت اتصال حلقه‌ها به اهداف کلان و خرد مجموعه دست پیدا خواهیم کرد.
او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه باتوجه به شرایط پیش‌رو در سال جاری و شعار سال چه بازارهایی مدنظر بیمه رازی خواهد بود، گفت: از بازار‌های هدف سال ۱۴۰۱ می‌توان به نظام پولی و مالی، صنعت به ویژه صنایع بزرگ و حوزه حمل و نقل اشاره کرد، که در کنار این حوزه‌ها برنامه مدون و جدیدی برای شرکت‌های دانش بنیان خواهیم داشت.
مدیرعامل بیمه رازی بیان کرد: سهم بیمه‌های زندگی و آتش سوزی که ارتباط مستقیم با زندگی و معیشت خانواده‌ها دارد باید با تاکید بر بررسی ریسک افزایش یابد.
جباری در انتها در رابطه با فرآیند پرداخت خسارت گفت: رشد پرداخت خسارت در سال ۱۴۰۰ روند بسیار مناسبی پیدا کرده و در رابطه با فرآیند خسارت باید روند بررسی، تعیین و پرداخت خسارت بهبود یابد و با برنامه‌ریزی و تفکر مناسب می‌توان به این مهم دست پیدا کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.