به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه دی؛ در این مراسم محمدرضا کشاورز، افتتاح ساختمانهای جدید شعب را گامی مؤثر در ارتقاء قوهی سرمایهای شرکت قلمداد کرده و با توجه به رعایت هویت بصری و افزایش سطح رفاه کارکنان در ساختمانهای جدید، توجه به چنین مواردی را، نشانهی حرکت نظاممند شرکت به سوی تثبیت برند و تقویت حوزهی منابع انسانی برشمرد.
مدیرعامل بیمه دی با اشاره به دستآوردهای اخیر این شرکت در بخشهای سرمایهگذاری، سودآوری، رضایتمندی مشتریان و توانگری، بیان داشت؛ این توفیقات حاصل تلاش بیوقفهی همکاران ستاد و شعب و نتیجهی هماهنگی میان تمامی ارکان شرکت است. وی با اشاره به این که در حال حاضر، بیمه دی یکی از معتبرترین شرکتهای صنعت بیمه است، افزود؛ برای تداوم این افتخارات، طی ساعتها تحقیق و مطالعه، موج تازهای از تصمیمات تحت عنوان «منحنی دوم» تدوین و برنامهریزی شده تا بتواند جهش شرکت در عرصه کسب و کار، خلق تجربهی مشتریان و رضایتمندی بیشتر ایشان را محقق سازد.
در ادامه محمدرضا کشاورز با تبیین استراتژیهای جدید شرکت، توجه ویژه به شبکهی فروش را، قلب استراتژی بیمه دی در سال ۱۴۰۱ قلمداد نموده و بیان داشت؛ افزایش سطح اختیارات شعب، دقت و توجه بیش از پیش به امور نمایندگان و اعطاء تسهیلات به ایشان، از جمله اقداماتی است که به مرحلهی اجرا درخواهد آمد.
در خاتمهی این مراسم، مدیرعامل بیمه دی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه پُرفریضهی رمضان، این ماه را فرصتی کم نظیر برای رشد و تعالی فردی برشمرده و تأکید نمود؛ ارتقاء معنوی این ماه میتواند موجب مودّت و ارتقاء زیست اجتماعی و شکوفایی شغلی و حرفهای باشد.
https://tejaratgardan.ir/?p=180567