×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۴ آذر , ۱۴۰۳
دکتر فرزین: نقش آفرینی روابط عمومی موجب انسجام و ارتقا وجهه بانک خواهد شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر فرزین در این نشست که با حضور رئیس هیات مدیره، مدیران ارشد و تنی چند از کارشناسان روابط عمومی ادارات امور شعب استان ها و فعالان عرصه اطلاع رسانی بانک برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های کارکنان روابط عمومی بانک در عملکرد خوب و مطلوب در خدمت رسانی گسترده به مشتریان، به اهمیت تشکیل و تاسیس بانک ملی ایران اشاره کرد و افزود: بانک ملی ایران یکی از مهمترین نهادهای مالی کشور محسوب می شود که باید تلاش کنیم با ارائه خدمات بهینه و تعامل مطلوب و مستمر با مشتریان و آحاد مردم، بانک را در مسیر موفقیت کمک کنیم تا برآیند و تاثیرات آن را در اقتصاد کشور شاهد باشیم، چرا که موفقیت بانک موجب موفقیت اقتصاد کشور خواهد شد. ‎

وی با اشاره به نارضایتی مشتریان از نحوه ارائه خدمات از شبکه بانکی، خواستار پاسخگویی و تعامل بهتر و بیشتر روابط عمومی ها با مشتریان شد تا مشتریان بتوانند نظرات خود را در جهت ارتقا خدمات بانک مطرح کنند.‎ فرزین در ادامه با بیان اینکه انتظار داریم همکاران روابط عمومی با وجود ظرفیت های موجود تلاش کنند تا بانک در سال جاری به اهداف خود دست یابد، تاکید کرد: مهمترین نقش روابط عمومی بانک، کمک به شهرت، اعتبار ، تثبیت و ارتقا وجهه حرفه ای بانک است. ‎

وی در بخش دیگری از سخنانش در این نشست با اشاره به اهمیت تعالی سرمایه انسانی در بانک ملی ایران گفت: باید اجازه داده شود تا همه در بانک این احساس را داشته باشند که می توانند بر اساس شایستگی ها ارتقا یابند. ‎وی اعتماد مردم به بانک ملی ایران را سرمایه اصلی این بانک خواند و با تاکید بر این که همه موفقیت های این نهاد بزرگ مالی در سایه حمایت های مشتریان و آحاد مردم است، اظهار کرد: بانک ملی ایران در سال گذشته موفقیت های بزرگی کسب کرد و در سال جاری نیز این روند ادامه خواهد یافت. وی در ادامه با اشاره به وجود برنامه دو ساله بانک در تمامی سطوح در راستای تحول آفرینی، گفت: با تخصصی شدن شعب بانک در سال جاری به طور حتم در سبد زنجیره ارزش بانک محصولات و خدمات جدیدی را برای رقابت پذیری و افزایش سهم بازار در شبکه بانکی عرضه خواهیم کرد.‎

عباس شفیعی رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این نشست با اشاره به اهمیت سواد رسانه در دنیای امروز، بر به روز بودن اخبار و ارتباط موثر و گسترده با رسانه های کشور تاکید و یادآور شد: خدمات کنونی بانک ملی ایران باید به بهترین شکل توسط روابط عمومی منعکس شود.‎وی با اشاره به این که در دنیای کنونی استفاده از پلتفرم های جدید و پتانسیل شبکه های اجتماعی در اطلاع رسانی الزامی و به عنوان یک نیاز شناخته شده است، گفت: روابط عمومی با اقدامات هدفمند ضمن رصد مستمر انتظارات و خواسته های همکاران و مشتریان باید از این فضاها برای اعلام فعالیت های مثبت بانک بهره ببرد تا حس خودباوری، روحیه بخشی و امیدآفرینی را به بانک القا کند.‎

وی در ادامه از پیام رسان بله به عنوان یک سامانه بانکی منحصربفرد در شبکه بانکی کشور نام برد و افزود: ‎این پیام رسان و سامانه بام مصداق بارز بانکداری نوین و مدرن هستند که باید با ارتقای زیرساخت های فناوری اطلاعات در بانک روز به روز در شبکه بانکی کشور نقش آفرین باشیم.‎شفیعی همچنین با مثبت ارزیابی کردن عملکرد روابط عمومی، پیشنهادهایی را نیز برای ارتقای سطح کیفی عملکرد روابط عمومی و پاسخ به جریان سازی های خبری بیان کرد.‎در این نشست ‎در ادامه هر یک از کارشناسان و شرکت کنندگان در این مراسم دید گاه های خود را در جهت ارتقاء وضعیت و عملکرد کمّی و کیفی روابط عمومی مطرح کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.