گروه : بانک و بیمه
به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، مراسم تقدیر از مدرسان حوزه آموزش این شرکت با حضور مهدی مهدوی، قائم مقام و عضو هیات مدیره، کریم رشیدیپور، سرپرست معاونت برنامهریزی، توسعه مدیریت و منابع و داود شکری، مدیر سرمایه انسانی این شرکت برگزار شد.
مهدی مهدوی در این مراسم ضمن قدردانی و تشکر از مدرسان درون سازمانی بیمه سرمد گفت: تلاش و زحمات شما همکاران گرامی در بخش آموزش، موجب ارتقای دانش سازمانی پرسنل و دستیابی به یک رشد همگن در تمامی ارکان شرکت میشود.
قائممقام و عضو هیات مدیره بیمه سرمد با تاکید بر اهمیت اثربخشی آموزش گفت: تنها ارتقای سرانه آموزشی کافی نیست و باید در کنار ارتقای سرانه آموزش کارکنان و نمایندگان، توجه ویژهای به اثربخشی آموزش هم داشته باشیم، چرا که اثربخشی مهمترین هدف آموزشهای ماست. تک تک مدرسان درون سازمانی شرکت باید در زمینه آموزش، به جانشینپروری نیز توجه داشته باشند.
وی افزود: باید بتوانیم دانش خود را به تمامی ارکان شرکت و نمایندگان منتقل کنیم و خودمان را نیز به دانش روز صنعت بیمه مجهز کنیم تا بتوانیم در زمینه بیمهگری سرآمد باشیم.
مهدوی اشارهای هم به عملکرد سرمد در سال ۱۴۰۰ داشت و گفت: سرمد با درایت مدیران و بدنه کارشناسی قدرتمند خود، علیرغم همه دشواریها مسیرش را در سال گذشته طی کرد. شرکتهایی که بدنه کارشناسی پرقدرتی داشته باشند، به سلامت از مشکلات عبور میکنند و از فرصتها بهترین بهره را میبرد.
قائم مقام و عضو هیات مدیره سرمد با بیان اینکه آموزش، حوزه ارزشمند و پرمسئولیتی است، گفت: برای همه کارشناسانی که در حوزه آموزش، زحمت میکشند و در ارتقای دانش سازمانی کارکنان و نمایندگان به ما کمک میکنند آرزوی توفیق دارم.
کریم رشیدیپور، سرپرست معاونت برنامهریزی، توسعه مدیریت و منابع نیز با تشکر از زحمات مدرسان بیمه سرمد گفت: مایه مباهات است که بخش مهمی از مدرسان بیمه سرمد در حوزه آموزش، از مدیران و کارشناسان درون سازمانی هستند و سرمد در بخش آموزش کارکنان و نمایندگان به توان داخلی خود تکیه کرده است.
وی افزود: در حوزه منابع انسانی در کنار نگهداشت نیرو، حوزه آموزش یکی از مهمترین حوزهها است که امروز توجه ویژهای به آن میشود.
سرپرست معاونت برنامهریزی، توسعه مدیریت و منابع تاکید کرد: باید نواقص حوزه آموزش را برطرف کنیم و سطح آموزش سرمد را بیش از پیش ارتقا بدهیم و در کنار آن، خودمان را با دانش روز دنیا تطبیق بدهیم.
در پایان این مراسم، از ۴۵ مدرس داخلی دورههای آموزشی شرکت بیمه سرمد، قدردانی به عمل آمد.
بر اساس گزارش کارشناسان بخش آموزش بیمه سرمد، این شرکت در سال ۱۴۰۰، تعداد ۱۱۵ دوره آموزش برای نمایندگان و ۱۵۴ دوره آموزشی بری کارکنان برگزار کرده است. همچنین سرمد بیش از ۱۰۳ هزار نفر ساعت آموزش برای کارکنان و نمایندگان داشته است که از این میزان، ۷۳٫۲۳۰ نفر ساعت مربوط به نمایندگان و ۳۰٫۶۴۱ نفر ساعت مربوط به آموزش کارکنان بوده است. سرانه آموزش کارکنان در سال ۱۴۰۰ نیز به ۶۱ ساعت و ۳۲ دقیقه و سرانه آموزش نمایندگان نیز به بیش از ۷۳ ساعت رسیده است.
بر اساس سنجش به عمل آمده، رضایت از برنامههای آموزشی نیز ۸۸٫۱۷ درصد و اثربخشی دورههای آموزش نیز به بیش از ۹۱ درصد رسیده است.
https://tejaratgardan.ir/?p=185000