×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۶ آذر , ۱۴۰۳
نقش کلیدی پرسنل در رضایت مشتریان و هم‌افزایی سازمانی / تقدیر از کارکنان برای ارتقای جایگاه بانک آینده در کوتاه‌ترین زمان

او نقش هر یک از کارکنان در بخشی که انجام وظیفه می‌کنند، فارغ از نقش فردی را یک جایگاه سازمانی بسیار مهم دانست و اظهار امیدواری کرد این جایگاه کلیدی موجب هم‌افزایی و هم‌دلی بیش‌تر شده و در تمامی سطوح سازمانی تسری یابد و در عین حال به مشتریان خدمات بهتر و برتری داده شود.
مدیرعامل بانک آینده، با بیان این‌که سپاس‌گزار تمامی تلاش‌های پیشینیان و میرا‌ث‌دار و امانت‌دار هستیم، گفت: به یاری خداوند متعال و تلاش مجموعه، توانستیم بانک را در یک زمان بسیار کوتاه به جایگاه بسیار بلندی برسانیم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.