×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۶ آذر , ۱۴۰۳
لزوم پایش سرویس های نوین پستی بر اساس نیاز مشتریان

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، سعید شریف زاده صبح امروز چهارم مرداد ۱۴۰۱ در بازدید از منطقه پستی شمال شرق تهران با تاکید بر اینکه بازدید از مناطق و زیرساخت های اجرایی پست تهران در دستور کار برنامه های مجموعه است، گفت: «چرخه عظیم شرکت ملی پست را کارکنان تشکیل می دهند از این رو تکریم کارکنان و بازنشستگان در اولویت برنامه های مدیران ارشد شرکت است.»
شریف زاده با اشاره به بررسی و مهندسی مجدد فرایند های پستی، افزود: «آموزش کارکنان برای اجرای ماموریت ها و نظارت بر عملکرد آنها به صورت صحیح بازنگری شود.»
وی ضمن تاکید بر اهمیت آمار و عملکرد در شبکه پستی، خواستار دقت نظر بیشتر و نظارت بر فرایندهای آماری و عملکردی شد.
این عضو هیئت مدیره ادامه داد: «ساختار شرکت باید به گونه ای طرح ریزی شود که تمام فرایندها را تحت پوشش خود قرار دهد.”
وی ادامه داد: «تغییرات سیستمی باید با تغییر سلیقه مشتریان و جامعه همگام و همسو شود و سرویس های نوین پستی مبتنی بر نیازها پایش و تعریف شود.»

گفتنی است محمد محسنی؛ معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت، عبدالرضا جنتی عطائی؛ مدیرکل پست استان تهران و کاوه قورچیان؛ مدیر منطقه پستی شمال غرب نیز در این بازدید شریف زاده را همراهی کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.