به گزارش تجارت گردان به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به آنکه نظام PFP موزعین از ۳ سال قبل تغییری نداشته است، گفت: «این اقدام همراستا با سیاستها و برنامههای شرکت در زمینه بهبود معشیت کارکنان شرکت ملی پست صورت گرفته است.»
معاون وزیر ارتباطات ضمن تشریح جزئیات طرح، اشاره کرد: «در بازنگری صورت گرفته براساس تحلیلهای کارشناسی وضعیت موجود و اخذ نظرات خبرگان و طیف وسیعی از همکاران شاغل در ادارات توزیع، الگوی پرداخت بر مبنای عملکرد موزعین اصلاح و بهینهسازی شده است.»
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست افزود: «در کنار بهینهسازی صورت گرفته، ضرایب ریالی قبلی برای توزیع مرسولات، تا ۴۳ درصد افزایش خواهد یافت که میتواند خبر خوبی در راستای بهبود پرداختیها برای موزعین پستی باشد.»
لیائی در ادامه با اشاره به اهمیت استراتژیک فرآیند توزیع مرسولات برای تامین رضایت مشتریان، بر توجه ویژه شرکت به این فرآیند تاکید کرد.
وی در ادامه افزود: «مولفههای کلیدی کیفی در توزیع مرسولات شامل: درصد توزیع موفق، درصد توزیع به موقع، درصد رضایت مشتریان بر مبنای NPS و ارزیابی مدیریتی است که از جمله عوامل اصلی تاثیرگذار بر تعیین مبلغ نهایی PFP موزعین است.»
لیایی در پایان گفت: «با تغییرات صورت گرفته در طرح PFP و با فرض ثابت بودن ترافیک و حفظ کیفیت توزیع مرسولات، حداقل ۴۰درصد مبلغ کارایی بر اساس عملکرد پستچیان فعال در بخش توزیع افزایش خواهد یافت.»
https://tejaratgardan.ir/?p=211091