×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بومی سازی تولید انواع چسب صنعتی و شکستن انحصار آن با تسهیلات بانک ملی ایران

تجارت گردان | بومی سازی تولید انواع چسب صنعتی و شکستن انحصار آن با تسهیلات بانک ملی ایران

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در سال های گذشته تولید انواع چسب پایه آبی و حلالی در انحصار اروپایی ها بود و نیاز بازار کشور به این محصول از کشورهای خارجی تامین و وارد می شد، اما اکنون متخصصان شرکت صنایع شیمیایی سامد با تلاش و با حمایت ها و تسهیلات بانک ملی ایران توانسته اند گام مهمی در خودکفایی کشور بردارند و موفق به بومی سازی این محصول شوند.
با حمایت های به عمل آمده در بزرگ ترین و قدیمی ترین کارخانه چسب و رزین کشور با به روز رسانی ماشین آلات همسو با تکنولوژی برتر و روز دنیا روزانه ۲۵۰ تن فرمالین، بیش از ۳۰۰ تن رزین و سالانه بیش از ۲۸ هزار تن انواع چسب تولید می شود که در صنعت موکت و فرش، ساختمان، چوب و کفش سازی کاربرد دارد.
علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران با اشاره به ارزآوری این محصول، اظهار کرد: با حمایت ها و کمک های بانک ملی ایران ظرفیت تولید این واحد صنعتی در سال های گذشته افزایش یافته و موجب شده تا کشور از این محصول خاص بی نیاز شود و زمینه اشتغال مستقیم ۳۰۰ نفر و غیرمستقیم پنج هزار نفر را فراهم کند.
حسین محمودی خراسانی مدیرعامل شرکت صنایع شیمیایی سامد نیز افزود: محصولات این کارخانه علاوه بر بازارداخل به بازار کشورهای حوزه خلیج فارس، آسیای دور و میانه، حاشیه دریای خزر، اروپا و آفریقا نیز صادر می شود و با حمایت های صورت گرفته و با تامین تجهیزات و امکانات تولید، درآینده نزدیک ظرفیت تولید این واحد صنعتی به ۴۰ هزار تن انواع چسب خواهد رسید.
تولیدات این واحد صنعتی مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی و بهینه سازی محصولات متناسب با مشتریان داخلی وخارجی، رمز موفقیت این واحد صنعتی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.