×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۴ آذر , ۱۴۰۳
همکاران به صورت ویژه و با حسن برخورد آماده پاسخ به مشتریان باشند

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «روح‌الله قاسمیان» رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک در دیدار با کارکنان استان بوشهر گفت: رشد بانک، توسعه و اصلاح زیرساخت‌های نرم‌افزاری را ضروری کرده که گاهی ممکن است منجر به بروز اختلال در سامانه‌های غیرحضوری بانک و افزایش تعداد تماس‌های تلفنی ‌شود.
وی تأکید کرد: عدم پاسخگویی به تماس‌های تلفنی در بانک‌ها، از رایج‌ترین دلایل نارضایتی مشتریان است و شعب باید در این خصوص به‌صورت ویژه و با حسن برخورد آماده پاسخ به تماس‌های مشتریان باشند.
مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک گفت: توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه مبنای تأسیس بانک‌های قرض‌الحسنه بوده و امروز پس از ۱۵ سال فعالیت، نگاه مدیریت کلان بانک از یک سو و توجه نهادهای حاکمیتی از سوی دیگر نمایانگر تلاش برای اعتلای این سنت نیکو و گسترش نقش آن در اقتصاد کشور است.
قاسمیان اظهار داشت: در همین راستا، از مهمترین وظایف کارکنان بانک داشتن شناخت دقیق از جایگاه فرهنگی شغل خود و اهتمام به اتخاذ منش قرض‌الحسنه و رأفت اسلامی در تعامل با مردم است که معیار تحقق آن جاری شدن نام نیکوی بانک بر زبان عموم جامعه خواهد بود. تأکید مدیرعامل بانک نیز همواره این بوده که توسعه فعالیت‌های فرهنگی قرض‌الحسنه که اصل تفاوت این بانک با سایر بانک‌هاست، در صدر برنامه‌های قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه کارکنان این بانک تعهد سازمانی بالایی دارند، افزود: این امر دلیل اعتقاد پرسنل به خدمت‌رسانی به مردم است و دستاورد آن جایگاه بسیار مطلوب امروز بانک در پانزدهمین سال فعالیت خود است که بهترین مشتریان شبکه بانکی کشور را در اختیار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.