×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۷ مرداد , ۱۴۰۳
خدمات متفاوت موسسه اعتباری ملل با ضمانت نامه های آسان

به گزارش تجارت گردان، ضمانت‌نامه نوعی پشتوانه مالی است که از سوی بانک یا موسسه مالی ارائه می‌شود و به این معنی است که وام‌دهنده تضمین می‌کند بدهی‌های یک بدهکار (حقیقی و یا حقوقی) در موعد مقرر برآورده می‌شود. در واقع ضمانت نامه ها معاملات اقتصادی و تجاری را آسان می‌کند. این ضمانت نامه ها انواع گوناگونی دارند که در بسیاری از بانکها می توان آن را دریافت کرد. اما یکی از بانکهایی که می توان انواع مختلفی از ضمانتهای بانکی را بر حسب نیاز خود به آسانی دریافت نمود موسسه اعتباری ملل است که در راستای حمایت از کسب و کار اشخاص حقیقی و حقوقی انواع ضمانت نامه را صادر می کند. گفتنی است موسسه اعتباری ملل نسبت به صدور انواع ضمانتنامه شامل ضمانتنامه شرکت در مناقصه، شرکت در مزایده، پیش پرداخت، حسن انجام تعهدات، استرداد کسور وجه الضمان، گمرکی و تعهد پرداخت اقدام می کند.

موسسه اعتباری ملل با هدف  انگیزه بخشی و امید آفرینی برای  کارآفرینان کشور  در بخش های تولید و صادرات اقدام به صدور انواع ضمانت نامه کرده است تا فعالان اقتصادی در حوزه کسب و کار خود بیش از پیش بدرخشند و فاتح بازارهای داخلی و منطقه باشند که در این خصوص موسسه اعتباری ملل برنامه ها و اقداماتی را در راستای حمایت از بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی تدوین کرده است.

گفتنی است ،نگرانی‌هایی که اکثر فعالان اقتصادی از تضمین و تامین سرمایه در بخش‌های تولیدی خود دارند، با ارائه مستندات و صدور ضمانت‌نامه به جای پول‌های سرگردان بازار قابل انجام است.

روند عملکرد شفاف، تسهیل فرآیند صدور ضمانت نامه بانکی برای مشتریان و تحقق اهداف در صدور ضمانت نامه بانکی با شناسایی درست بازار هدف باعث شده است  تا بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها و در کل فعالان تولیدی و اقتصادی، موسسه اعتباری ملل را جهت انجام صدور ضمانت نامه و انواع خدمات بانکی به یکدیگر پیشنهاد دهند.

موسسه اعتباری ملل با صدور انواع ضمانت نامه در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹ رشدی معادل ۷۱۰ درصد داشته است که این امر بیانگر اعتماد فعالان اقتصادی موسسات و سازمانها به موسسه اعتباری ملل می باشد.

با توجه به توسعه کسب و کارهای فعالان اقتصادی ضمانت‌ نامه‌های موسسه ملل جایگزین مناسبی برای سرمایه بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی است. براساس اعلام این موسسه، متقاضیان محترم می توانند برای بهره مندی از انواع ضمانت نامه های بانکی موسسه اعتباری ملل به شعبه سراسر کشور مراجعه نمایند.

سامانه استعلام ضمانت نامه بانکی ملل

سامانه استعلام ضمانت‌نامه‌‌های موسسه اعتباری ملل به همه ذی‌نفعان ضمانت‌نامه‌های ریالی موسسه اعتباری ملل این امکان را می‌‌دهد در صورتی که ضمانت‌نامه‌‌‌ای توسط این موسسه و به نفع آنها صادر شده باشد، با تکمیل اطلاعات ، اصالت ضمانت نامه های صادره می توانند از طریق کد سپام (سامانه پیام رسانی الکترونیکی مالی) https://melalsepam.ir:80/ بصورت آنلاین استعلام نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.