×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۶ آذر , ۱۴۰۳
افزایش حجم پرتفو در سایه افزایش تعامل با بیمه‌گذاران

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در جلسه هم اندیشی مدیران ستادی و استانی شرکت که با حضور معاونان بیمه رازی با محوریت ارائه خدمات به‌روز به بانک صنعت و معدن و مشتریان آن‌ها برگزار شد، با تاکید بر برنامه‌ریزی استانی بر اساس شرایط اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هر استان تاکید کرد: در ارائه خدمات به مشتریان بیمه‌گذاران بزرگ نمی‌توان در تمام کشور از یک روش و شیوه واحد استفاده کرد بلکه برای هر استان با توجه به ساختار استان هدف، به برنامه ریزی منحصربه‌فرد نیاز است.

او ادامه داد: در کنار طرح ریزی و برنامه ریزی عملیاتی باید ستاد و شعب پاسخگویی به لحظه به بیمه گذاران داشته باشند. این موضوع در حالی مطرح می‌شود که با توجه به پنج چرخش استراتژیک، بازاریابی تهاجمی یکی از مولفه‌های اصلی در فعالیت بیمه گری است و شعب و نمایندگان باید هر لحظه با بیمه‌گذاران بزرگ و مشتریان آن‌ها در ارتباط بوده و به عنوان یک مشاور بیمه‌ای در کنار بیمه‌گذاران باشند.

این عضو هیئت مدیره بیمه رازی خاطرنشان کرد: مدیران فنی باید تعامل بسیار خوبی با مدیران استانی و نمایندگان داشته باشد زیرا در تعامل‌های دورن سازمانی و برون سازمانی امکان معرفی و عرضه بیمه نامه و افزایش حجم پرتفو رقم خواهد خرد.

جباری یادآور شد: طی جلسات گذشته مقرر شد محاسبه هزینه صدور به صورت خطی و غیر پلکانی برای نمایندگان در نظر گرفته شود و این موضوع در راستای حمایت از شبکه فروش و نمایندگان منتخب است.

براساس این گزارش، در حاشیه این جلسه از سامانه برخط فروش بیمه‌نامه آتش سوزی برای بیمه‌گذاران بزرگ شرکت بیمه رازی با حضور دکتر جباری- مدیرعامل بیمه رازی رونمایی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.