×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ دی , ۱۴۰۳
تعداد کاربران “تأمین من” از مرز یک میلیون نفر فراتر رفت

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، اپلیکیشن “تامین من” تنها برنامه کاربردی مورد تأیید سازمان تأمین‌اجتماعی برای ارائه خدمات غیرحضوری به مخاطبان این سازمان است که از سوی این سازمان برای نصب روی تلفن‌های هوشمند طراحی شده و در دسترس قرار گرفته و بهره‌گیری از خدمات آن، کاملاً رایگان است.

براساس این گزارش خدمات جدیدی که در نگارش جدید به خدمات غیرحضوری قابل ارائه در برنامه کاربردی “تأمین‌من” اضافه شده‌، شامل، اضافه شدن امکان دریافت کد رهگیری در سرویس نسخه الکترونیک؛ انعقاد و پرداخت حق بیمه اختیاری؛ مشاهده و اعتراض به گزارشات بازرسی کارگاهی (ویژه کارفرمایان)؛ ثبت اعتراض به بدهی و پیگیری آخرین وضعیت اعتراض (ویژه کارفرمایان) و ثبت درخواست رسیدگی به بدهی قطعی ماده ۱۶ (ویژه کارفرمایان) است.
با انتشار نگارش جدید برنامه کاربردی “تأمین‌من” که از طریق آدرس hamrah.tamin.ir به صورت رایگان قابل دانلود و استفاده است، تعداد خدمات غیرحضوری قابل ارائه در این برنامه کاربردی، در مجموع به ۴۴ خدمت افزایش یافته است.
این برنامه کاربردی بیش از یک میلیون کاربر فعال دارد که این برنامه را از فروشگاه‌‌های مجازی و نیز از سایت سازمان تأمین‌اجتماعی دریافت و روی گوشی خود نصب کرده و از طریق این برنامه، از خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی استفاده می‌کنند.
برای استفاده از این اپلیکیشن؛ دارا بودن حساب کاربری در سامانه خدمات غیرحضوری تأمین‌اجتماعی به آدرس es.tamin.ir الزامی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.