به گزارش تجارت گردان به نقل از دفتر ارتباطات وامور بین الملل شرکت ملی پست؛ محمود لیائی عصر جمعه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ با حضور در مرکز تجزیه و مبادلات پست کشور و مرکز پردازش هوشمند مرسولات پستی خلیج فارس، شاخص های کمی و کیفی و روند اجرای فرایندهای پستی در این مرکز را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
وی در این بازدید ضمن گفتگو با کارکنان کشیک این مراکز پستی، از همکاری و اهتمام ویژهی تمامی کارکنان خدوم شبکه پستی کشور که با عملکرد دلسوزانه و متعهدانه خود، مسیر تحقق اهداف این شرکت در امر خدمات رسانی مطلوب به هموطنان را هموار کرده و موجبات رضایتمندی مشتریان پستی را فراهم کرده اند، تقدیر و تشکر کرد.
لیائی در بازدید از سورتینگ هوشمند پستی ؛ با بیان اینکه راه اندازی سیستم هوشمند و پیشرفته تجزیه و ثبت مرسولات پستی دراین دو مرکز و ۴ استان دارای این سیستم، افزایش رضایتمندی مشتریان شبکه پستی را در پی داشته افزود: «در صدد هستیم این سیستم را در دیگر شهرهای بزرگ کشور راه اندازی کنیم.»
لیائی با اشاره به ترافیک چشمگیر و رو به رشد مرسولات پستی در روزهای پایانی سال، از عدم رسوب مرسولات و روال عادی و مطلوب آماده سازی و رهسپاری مرسولات در این مرکز ابراز خرسندی کرد.
مدیرعامل شرکت ملی پست با بیان اینکه کارکنان پست در تمام طول سال، در دوران شیوع کوید۱۹، شرایط بد آب و هوایی و در تعطیلات رسمی مشغول فعالیت و خدمات رسانی بوده اند، افزود: «در هیئت مدیره شرکت ملی پست، تمام تلاش خود را برای پرداخت مبالغ پاداش و رفاهی و جبران بخش کوچکی از زحمات همکاران در پایان سال به کار بسته و امیدواریم با پیگیری ها و تصمیمات مناسب مشکلات معیشتی کارکنان در سال جدید به طور کامل رفع گردد»