به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، وی ادامه داد: باید از این برتری بهره ببریم و با هوشمندسازی هر چه بیشتر و تسریع در ارایه خدمات، الگوی مشتری مداری در صنعت بیمه باشیم بگونه ای که تمام بیمه گزاران از خدمات بیمه البرز رضایت داشته باشند.
مدیرعامل بیمه البرز همچنین با اشاره به اینکه نباید در بازار رقابتی صنعت، پورتفو محور باشیم بلکه باید جذب پورتفوی اقصادی را در دستورکار قرار دهیم، بار دیگر بر بهبود شرایط معیشتی کارکنان بیمه البرز تاکید کرد و گفت: کاهش دغدغه های معیشتی نیروی انسانی رابطه ای مستقیم با رشد و بالندگی شرکت دارد.
این گزارش حاکی است، مدیرعامل بیمه البرز به همراه مجید علی پناهی رییس هیات مدیره، بهروز میرزایی مدیر دفترمدیرعامل و هیأت مدیره و امیرفرشاد هوشمند راد، معاون بازاریابی و فروش این شرکت در سفر استانی به مازندران از شعبه ساری بازدید و با کارکنان و نمایندگان این شعبه دیدار کردند.