به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه سینا؛ در این هم اندیشی که با حضور نماینده اعضاء هیئت مدیره، هیئت عامل، مدیران ستاد مرکزی و برخی روسای شعب برگزار شد، اعضاء انجمن صنفی نمایندگان، انتظارات و دغدغه های خود را مطرح کردند.
کیومرث رعیت معاون فروش و توسعه بازار بیمه سینا در ابتدای این نشست ضمن تشریح برنامه ها و اهداف شرکت در سال ۱۴۰۲ به بیان انتظارات این شرکت از نمایندگان به عنوان خط مقدم فروش پرداخت.
رعیت افزود: تیم مدیریتی جدید بیمه سینا فعالیت خود را در خرداد ۱۴۰۱ با تدبیر و جدیت آغاز کرد و علی رغم مشکلات متعدد پیش رو، گام های زیادی برای اصلاح امور برداشت که خوشبختانه در حاضر از زیان خارج شده ایم و در سال جدید شرایط بهتری را پیش رو داریم.
معاون فروش و توسعه بازار بیمه سینا با اشاره به برنامههای بیمه سینا برای توسعه شبکه فروش بیان داشت: اعطای تسهیلات به نمایندگان در سال جاری برای نخستین بار در این شرکت اجرا می شود و در کنار آن، موارد دیگری هم برای پشتیبانی و حمایت از نمایندگان در نظر گرفته شده است که به زودی عملیاتی خواهد شد.
در ادامه، نمایندگان و اعضای انجمنهای استانی سراسر کشور، نظرات، پیشنهادات و درخواست های خود در بخشهای مختلف فنی، مالی و اجرایی را بیان کردند.
بر اساس این گزارش، نمایندگان بیمه سینا در این نشست، موضوعات مختلفی از جمله تسریع در نرخ دهی، اعطای مجوز در مواقع خاص، بهبود فرآیند پرداخت خسارات، استفاده از تمام ظرفیت های تبلیغاتی با هدف معرفی خدمات و انواع محصولات، توسعه فروش بیمه های زندگی و آسیب شناسی در خصوص راهکارهای افزایش فروش، تسهیل سیستمی اجرای حدود اختیارات، بررسی راهکارهای افزایش پرتفوی و تاکید بر تعامل هر چه بیشتر واحدهای فنی ستادی و استانی به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.
این گزارش می افزاید، مدیران فنی بیمههای عمر، درمان، آتشسوزی، اتومبیل، مهندسی و مسئولیت ضمن پاسخگویی به مسائل و ابهامات مطرح شده درباره فرآیند امور جاری، نکات مهمی را برای رفع مسائل مطرح شده در مورد رشته تخصصی خود به نمایندگان ارائه کردند.
https://tejaratgardan.ir/?p=240048