روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است برای گرامیداشت کنجکاویهای انسانی در باب ظریفترین، پردامنهترین و چالشانگیزترین رفتار او: ارتباط.
بیشک تأمل در این موضوع که چگونه دانشی چنین آکادمیک به یاری دنیای کسبوکار آمده و آن را به ابزاری برای ارتباط با مشتریان خویش مجهز ساخته، هیجانانگیز و البته آموزنده است.
گرچه واحد روابط عمومی در وهله اول به منظور حفظ منافع سازمانها ایجاد گردیده، اما نمیتوان منکر بروز جنبهای انسانیتر و دغدغهمندتر در آنها پس از شکلگیری چنین واحدهایی شد؛ واحدهایی اندیشنده که میتوانند در حفظ توازنی انسانی میان منافع سازمان و مشتری یاریرسان باشند.
فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به حضور اساتید ارجمند، پژوهندگان گرامی و دانشجویان تلاشگر حوزه علوم ارتباطات و نیز مدیران محترم و کارشناسان خلاق در واحدهای روابط عمومی تبریک عرض نموده، سلامتی و مزید توفیقات آنها را از درگاه باریتعالی آرزومندم.
فرج الله قدمی
مدیر عامل و عضو هیأت مدیره
https://tejaratgardan.ir/?p=242080