×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۶ آذر , ۱۴۰۳
آموزش شبکه فروش از اولویت‌های شرکت است

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، محمد زاهدنیا در سفر به استان گلستان به تشریح سیاست‌های شرکت در سال جاری پرداخت و با تاکید بر پیگیری مشکلات شبکه فروش تا مرتفع شدن آنها، گفت: نمایندگان خط مقدم حمایت و صیانت از برند شرکت محسوب می‌شوند و برای ما خوشایند است که می‌بینیم نمایندگانی متعهد در اقصی نقاط کشور داریم.

زاهدنیا ابراز کرد: مهم‌ترین وظیفه و اقدام نمایندگان باید راهنمایی صحیح بیمه‌گزار در انتخاب نوع پوشش، تسریع در فرایند صدور و پیگیری پرداخت خسارت‌های بیمه گزاران باشد.

عضو هیئت مدیره بیمه سرمد، افزود:  آموزش نمایندگان و شبکه فروش موضوع بسیار مهمی است که مدیریت جدید با ارائه برنامه‌های مدون، سعی بر رفع نیازهای آموزشی شبکه فروش در زمان مناسب خواهد داشت.

عضو هیئت مدیره و ناظر حوزه فنی و فروش بیمه سرمد، در خصوص افزایش رضایتمندی بیمه‌گزاران نکاتی را مطرح کرده و با تاکید بر اهمیت حفظ توانگری مالی، آگاهی از وضعیت ریسک‌های اعتباری و افزایش سهم بیمه‌های زندگی در بازار و تاثیر آن در سرمایه‌گذاری شرکت توضیحاتی را ارائه کرد.

در ادامه این سفر، زاهدنیا با حضور در کانون بازنشستگان بانک صادرات استان گلستان با اعضای این کانون دیدار و گفت‌وگو کرد.

عضو هیات مدیره بیمه سرمد در این جلسه به تعاملات مشترک این شرکت و بانک صادرات ایران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه ارتباطات گسترده‌ای بین بانک صادرات ایران و شرکت بیمه سرمد وجود دارد‌ که حاکی از اعتماد متقابل و توسعه منافع مشترک است و با تلاش و اصلاح برخی ساختارها، باید موانع خدمت‌ رسانی را از میان برداشت تا کارکنان و بازنشستگان بانک صادرات ایران، خدمات مطلوب بیمه سرمد را بهتر لمس کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.