به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه ایران شریفی در جریان این دیدارها، ضمن اظهار تمایل از دیدار رودرو با همکاران و تاکید مجدد بر راهبرد خدمت بی منت، افزایش رضایتمندی مشتریان و جذب پرتفوی مناسب، خواستار تقویت ،گسترش و استفاده هر چه بیشتر همکاران از بیمه گری هوشمند ودیجیتال، سامانه های بیمه ایران من، درمان پلاس و کیف پول الکترونیکی سامانه رفاهی شد و گفت: در سال جاری با تلاش و همت همه همکاران و بکارگیری استراتژی های مناسب، اصلاح ترکیب پرتفوی شرکت با کاهش ۵ درصدی سهم بیمه نامه های شخص ثالث آغاز و فروش بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومانی محقق شد.
وی در بازدید از شعبه تهران نو با اشاره به حجم بالای بیمه نامه های عمر در این شعبه اعلام کرد: با توجه به طرح توسعه بیمه های زندگی در بیمه ایران، باید در خلق محصولات جدید بیمه نامه های عمر ،از تخصص و تجربه همکاران و نماینده های این شعبه استفاده شود و همکاران نیز با ارئه طرح ها ، نظرات و پیشنهاد های خود در خصوص خلق محصولات جدید، کاهش مراجعات حضوری بیمه گزاران، زیان دیدگان و نمایندگان و افزایش خدمات غیر حضوری، می توانند بیش از گذشته در مدیریت شرکت سهیم باشند.
رئیس هیات مدیره بیمه ایران در دیدار با همکاران شعبه مطهری یکی از مهمترین عوامل اثرگذار بر افزایش بهره وری شرکت را توجه ویژه به وضعیت معیشتی و ارتقای سطح رفاهی همکاران عنوان کرد و بیان داشت: به نظر من، نیروی انسانی شرکت مهمترین سرمایه آن محسوب می شود، بنابراین هزینهها اگر به درستی در این حوزه صرف شود، موجب افزایش و تعالی هر چه بیشتر شرکت نیز خواهد شد. در این زمینه با ایجاد ارتباط عاطفی با همکاران و تقسیم عادلانه بودجه رفاهی در همه سطوح شرکت، توانستیم علاوه بر بهبود سطح معیشت و رفاه کارکنان ، میزان کارایی و اثر بخشی شرکت را نیز افزایش دهیم.
شریفی در ادامه برنامه های خود، با حضور سرزده در مدیریت منابع انسانی، ضمن عرض خدا قوت به کارکنان، خواستار اعلام پست های خالی و معرفی کارکنان شایسته و لایق برای احراز این پست ها در چارت سازمانی، از سوی مدیران شعب و واحد های اجرایی شرکت در سراسر کشورشد و گفت: یکی از نیاز های ضروری شرکت، الکترونیکی کردن پروند های پرسنلی در سیستم بایگانی منابع انسانی است و این مهم، باید هرچه سریع تر اجرایی شود.
مدیر عامل بیمه ایران با تاکید بر تکریم بازنشستگان، خواستار اجرای هر چه سریع تر نظرسنجی از همکاران، برای سنجش میزان کارایی و اثر بخشی سرویس های خدماتی کیف پول اعتباری در سامانه رفاهی شد و تصریح کرد: مدیریت منابع انسانی باید با ارئه طرح ها و پیشنهادات مختلف، جذابیت لازم را برای استفاده همکاران از کیف پول اعتباری را ایجاد نماید و بهترین راه برای ارتقا و بهبود سطح خدمات کیف پول اعتباری، دریافت نظرات همکاران و بکارگیری این نظرات است.
گفتنی است در این بازدیدها موسی رضا رئیس شعبه تهران نو، کتیرایی رئیس شعبه مطهری و حسین روحی مدیر کل امور منابع انسانی، گزارش عملکرد حوزه های خود را ارئه نمودند.