مهران سالاریه رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو های فرسوده در گفتگو با برنامه روی خط اقتصاد اظهار داشت: متقاضیان در گذشته بعد از قرعه کشی و امروزه بعد از تعین اولویت جایگزینی خودروهای فرسوده در سامانه ستاد نوسازی ناوگان، ثبت نام ها انجام و مرکز اسقاط انتخاب می شود که بعد از مراجعه به مراکز، موظف به انجام کارهای آن هستند.وی افزود: از آنجا که تفاوت قیمت کارخانه و بازار قابل توجه بوده، ارزش اسقاط خودرو چشمگیر نبود ولی چون خودروی جایگزین نسبت به بازار قیمت کمتری داشت، تفاوت قیمت جاذبه ایجاد می کرد. در دراز مدت بحث های مربوط به ارائه تسهیلات به متقاضیان در آینده با جاذبه ها و مشوق های دیگری همراه خواهد بود.