گروه : بانک و بیمه
این همایش ملی کیفیت با رویکرد نقش کیفیت فراگیر در جلب رضایت حداکثری مشتریان، با هدف بهبود و توسعه مستمر کیفیت در فرآیندهای سازمانی و شناسایی واحدهای پیشرو و متعهد به کیفیت در صنایع داخلی و استراتژیک، با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان غذا و دارو، سازمان مدیریت صنعتی ایران و حمایت نهادهای متولی با حضور مقامات عالی و مسئولین کشور برگزار شد.
«شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا» پس از طی فرآیند ارزیابی که با شاخصهای ششگانه مدیریت و رهبری سازمان، مشتریمداری، طراحی و ارائه محصولات و خدمات، منابع و زیرساختها، مدیریت سرمایه انسانی و مدیریت کیفیت جامع صورت گرفت، موفق به دریافت «رتبه سیمین» هفتمین همایش ملی کیفیت شد.
این رویداد با تجربه موفق در شش دوره گذشته با استقبال بیش از ۵۰۰ واحد تولیدی و خدماتی کشور در صنایع مختلف به تحلیل رویکردهای نوین استانداردسازی، بررسی و تبیین روشهای دستیابی به محصولات و خدمات درجه یک، نقش کیفیت در ارتقای سطح بهرهوری سازمانها و بنگاههای اقتصادی، نقش رقابتپذیری و بهبود کیفیت در جلب رضایتمندی مشتری پرداخته است.
شایان ذکر است؛ «شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا» با هدف پر کردن خلاء بین بانکداری سنتی و خدمات بانکداری نوین و تکمیل زنجیره خدمات بانکداری الکترونیکی بانک آینده، بهواسطه نوآوری، چابکی و پویایی در ارائه راهکارهای مالی، ایجاد شده است.
چشمانداز و مأموریت شرکت مذکور، خلق زیستبوم یکپارچه و فراگیر نوآوریهای مالی برای آیندهای بهتر و توسعه و ارائه راهکارهای نوآورانه مبتنی بر فناوری در بخش مالی بهصورت امن، راحت و فراگیر تعریف شده است.
گفتنی است، امروز شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا از شرکتهای بانک آینده، با بیش از ۲۰ میلیون کاربر نهایی، اعم از مشتریان بزرگ دولتی و خصوصی در صنایع مختلف از جمله: بانکها، شرکتهای بیمه، بازار سرمایه، فناوری اطلاعات و ارتباطات و تجارت الکترونیکی، از پیشروان خدمات بانکداری نوین در کشور است.
https://tejaratgardan.ir/?p=259477