×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۵ آذر , ۱۴۰۳
چهلمین نشست کمیته ریسک بانک ملی ایران

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران‌، در این جلسه عباس شفیعی رئیس هیات مدیره و محمدرضا محمودپناه عضو هیات عامل و معاون بانکداری جامع بانک ضمن اشاره به اهمیت تحلیل و استفاده از داده‌های بانک، به ضرورت استفاده از این تحلیل ها در سنجش ارزش مشتریان، CRM و طراحی محصولات و خدمات اشاره کردند. 

همچنین محمد نجف زاده عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول بانک  خواستار پیگیری نتایج حاصل از پروژه بهبود تجربه مشتریان و تکرار این فرایند شد.

 در طول این نشست که روسا‌، معاونان و کارشناسان ادارات کل بانکداری تجاری‌، بانکداری شرکتی و سرمایه‌گذاری‌، بانکداری خرد‌، سازمان و روش‌ها‌، روابط عمومی‌، عملیات بانکی و اطلاعات بانکی با دبیری اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک حضور داشتند‌، مدیران پروژه‌ها به ارائه وضعیت پیشبرد برخی از راهکارها و تشریح چالش‌های اجرایی آنها پرداختند.

وضعیت پیشبرد پروژه‌هایی چون مرکز تماس یکپارچه‌، اوراق تملی، بخشبندی تفصیلی مشتریان و ملی پیک توسط مدیران پروژه‌ها گزارش گردید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.