×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مناطق آزاد می‌توانند بازوی اقتصادی قوی برای سرزمین اصلی باشد

تجارت گردان | مناطق آزاد می‌توانند بازوی اقتصادی قوی برای سرزمین اصلی باشد

به گزارش تجارت گردان، مسیح‌اله صفا در گفت‌وگو با ایلنا، با قدردانی از مدیران هتل‌ها برای عدم افزایش قیمت رزرو اتاق‌ها گفت: با وجود افزایش نرخ بلیط هواپیما به مقصد کیش، در حال حاضر یک اتاق خالی در کیش وجود ندارد.

وی این امر را نتیجه زحمات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دانست و افزود: با برنامه‌ریزی و تمهیداتی که دکتر مظفری، برای جزیره کیش در نظر گرفته است،‌ امروز شاهد شرایط خوب در جزیره کیش هستیم.

وی از تخفیف رستوران‌ها و بازاریان در ۲۰ آبان ماه روز کیش خبر داد و گفت:‌ خوشبختانه برنامه‌هایی خوبی برای روز کیش در این جزیره برای مسافران اجرا شد.

رئیس جامعه هتلداران کیش اظهار کرد: امیدوار هستیم که ۲۰ آبان ماه (روز کیش) به روز ملی کیش تبدیل شده و در تقویم رسمی کشور جای گیرد.

صفا از شرایط مناسب کیش در آبان ماه ابراز امیدواری کرد و افزود: پیش بینی می‌شود که شرایط کیش از امروز تا نیمه اول فروردین ماه سال ۱۳۹۹ پر تردد باشد و مسافرانی بسیاری به این جزیره سفر کنند.

وی یکی دیگر از دلایل شرایط خوب جزیره کیش را تصمیم سریع و منسجم اعضای هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد و گفت: اعضای هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش هر روز در کیش حضور داشته و در هر شرایط سریع تصمیم گیری می‌کنند.

صفا ادامه داد:‌ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به همه قسمت این جزیره مانند: رستوران‌ها، هتل‌ها، جنگ‌ها رفته و سرکشی می‌کند.

رئیس جامعه هتلداران کیش یکی از دغدغه‌های فعالان منطقه آزاد کیش را دریافت مالیات عنوان کرد و افزود: در ماده ۱۳ قانون مناطق آزاد عنوان شده است افرادی که در منطقه آزاد فعالیت می‌کنند تا ۲۰ سال معاف از مالیات هستند. در حال حاضر ماده ۱۳ را حذف کرده‌ و به جای آن مشوق‌هایی گذاشته‌اند. این امر در شرایط کنونی به کشور لطمه وارد می‌کند. مناطق آزاد در شرایط تحریم می‌تواند بازوی اقتصادی قوی برای سرزمین اصلی باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.