به گزارش تجارت گردان به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ احمدی با اشاره به تمرکز شرکت ملی پست بر تامین نیاز مشتریان، افزود: امسال با تمرکز بر سرویسمحوری، بیش از ۲۰ سرویس جدید به خدمات پستی افزوده میشود. برخی از این سرویسها شامل “ویرایش سفارشات الکترونیک”، “وب سرویسهای رهگیری”، “سرویسهای PODو TDS” و “سرویسهای مبتنی بر نشانی (پایگاه کدپستی)” است.
به گفته وی، سال گذشته روی استراتژی توسعه وبسرویسها تمرکز شد که ثمره آن افزایش قابل توجه خدمات مبتنی بر وب سرویس و در نهایت کاهش هزینهها و ایجاد تسهیل در دریافت خدمت برای کسبوکارهای کوچک و متوسط بود.
معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست افزود: سال جدید با راهاندازی رباتهای “دستیار پستی من” در بستر سکوی پیامرسانهای داخلی شاهد تحولی چشمگیر در توسعه الگوی سرویسمحوری، ارایه خدمات ارزشافزوده جدید و بهبود تجربه مشتریان شرکت ملی پست خواهیم بود.
این تجربه سال گذشته در مورد رهگیری مرسولات در پیامرسان “بله” و دریافت برخی خدمت روی اپلیکیشن “آپ” اتفاق افتاد که نتیجه قابل قبولی در راستای توسعه خدمات مشتری محور داشت.