×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۶ آذر , ۱۴۰۳
بیش از ۳۶۸  میلیون استعلام  وب سرویس‌های کدپستی  از طریق بانک اطلاعاتی کدپستی و پایگاه داده GNAF پاسخ داده شده است

به گزارش تجارت گردان به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت ملی پست؛ کاظم میرزائی امروز گفت: «علاوه بر این، سال گذشته ۲۸ میلیون و ۲۰۶ هزار  وب سرویس کدپستی نیز به بخش خصوصی ارائه شده است.»
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸۲ دستگاه اجرایی دولتی و ۸۸ شرکت و سازمان بخش خصوصی از خدمات وب سرویس کدپستی بهره‌برداری می‌کنند، افزود: «سال گذشته در مجموع ۳۸۶ میلیون و ۸۷۰ هزار درخواست وب سرویس کدپستی داشتیم که از این تعداد حدود ۹۰ میلیون درخواست ناموفق بود.»
سرپرست معاونت توسعه فناوری اطلاعات، امنیت شبکه و هوشمندسازی، وب سرویس کدپستی را یکی از سرویس‌های دارای ارزش افزوده شرکت ملی پست توصیف کرد و افزود: «این سرویس نقش مهمی در افزایش سرعت و دقت خدمات‌دهی بخش های دولتی و خصوصی  دارد و بانک اطلاعاتی پایگاه نشانی ملی یکی از پایگاه‌های اصلی دولت الکترونیک است.»
وی با تاکید بر اهمیت وب سرویس کدپستی به منظور کمک به تحقق دولت الکترونیک است، گفت: «ارائه این سرویس برای سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی رایگان است.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.