×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
آشنایی با حسگر ارتقا یافته BioActive در نسل جدید ساعت‌های Galaxy Watch

آغازگر این رویکرد، بهبود دسترسی کاربر به نظارت ساده و دقیق سلامتی خود از طریق حسگر BioActive است. این حسگر سامسونگ در حقیقت داده‌هایی جامع‌تر، شخصی‌تر و دقیق‌تری از وضعیت سلامت شما ارائه می‌دهد.


در ادامه این ماموریت، سامسونگ بار دیگر استانداردها را ارتقاء داده و نسخه جدیدی از حسگر BioActive خود معرفی می‌کند. این حسگر که در نسل جدید ساعت‌های گلکسی واچ ارائه می‌شود، ضمن ارائه اندازه‌گیری‌های سلامتی دقیق‌تر نسبت به نسخه قبلی خود، ویژگی‌های پیشرفته‌ای نیز در جهت پیش‌بینی و پیشگیری از مشکلات سلامتی را که قبلاً در دستگاه‌های پوشیدنی وجود نداشت، در اختیار کاربر می‌گذارد.

معرفی حسگر جدید BioActive سامسونگ

حسگر جدید BioActive در ارائه تجربه‌های مبتنی بر پیشگیری از مشکلات سلامتی نقشی اساسی در ساعت جدید گلکسی ایفا می‌کند. با بهبودهایی که سامسونگ در طراحی این حسگر ایجاد کرده است، اطلاعات دقیق‌تری در حوزه سلامت به کاربر ارائه می‌شود. مهندسان سامسونگ در طراحی این حسگر جدید بر سه بهبود اصلی تمرکز داشته‌اند: تقویت عملکرد دیودهای نوری گیرنده یا اصطلاحا فوتودیودها (Photodiodes)، افزودن رنگ‌های جدید به دیودهای نوری (LED) و چیدمان بهینه آن‌ها در سراسر حسگر.

سامسونگ عملکرد هر دیود دریافت‌کننده نور (Photodiode) را بیش از دو برابر کرده و به همین سبب موفق شده تعداد دیود‌های لازم برای حفظ ظرفیت حسگر را از هشت به چهار کاهش دهد. این طراحی مجدد، فضای بیشتری ایجاد کرده و سبب شده تعداد بیشتر و تنوع وسیع‌تری از LED‌ها در حسگر ادغام شوند. این موضوع همچنین موجب جای‌گیری بهینه این LED‌ها نیز در سراسر حسگر شده است.

حسگر جدید سامسونگ اکنون ضمن برخورداری از LED‌های سبز، قرمز و مادون قرمز بیشتر، از LED‌های آبی، زرد، بنفش و فرابنفش نیز بهره‌مند شده است. با ادغام و مرتب‌شدن این LED‌ها و Photodiodeها، خصوصا آن‌ها که طراحی مجدد شده‌اند، سامسونگ یک گام بزرگ دیگر نیز در زمینه نوآوری برداشته و اکنون قادر به بررسی جنبه‌های جدیدی از نظارت بر سلامت در دستگاه‌های پوشیدنی خود شده است.

دقت بیشتر و امکاناتی جدیدتر در زمینه مراقبت‌های پیشگیری محور

تخصیص بهینه LED‌های سبز، قرمز و مادون قرمز به واسطه بهبود دقت و عملکردی که در طیف وسیعی از معیارهای سلامتی ایجاد کرده است، استانداردهای جدیدی در فناوری این ساعت‌ها برقرار ساخته است. این استانداردهای جدید به BioActive اجازه می‌دهد تا معیارهایی همچون ضربان قلب، کیفیت خواب، فشار خون، سطح اکسیژن خون و سطح استرس را با دقت بیشتری اندازه‌گیری کند. حتی اندازه‌گیری ضربان قلب در هنگام تمرینات شدید نیز در این حسگر نسبت به نسخه قبلی خود ۳۰ درصد دقیق‌تر شده است.

تنوع بیشتر رنگ‌های LED و فوتودیودها در این طراحی نوین امکانات جدیدی را نیز فراهم کرده و شما را قادر می‌سازد تا روندهای سلامتی را بهتر پیش‌بینی کرده و گام‌های موثرتری در زمینه پیشگیری و مراقبت بردارید. اولین ویژگی این حسگر جدید، شاخص محصولات نهایی گلیکاسیون پیشرفته (AGEs) است که نشان‌دهنده سلامت متابولیک و پیری بیولوژیکی می‌باشد و تحت تأثیر سبک زندگی و عادات غذایی کلی فرد قرار دارد. این شاخص به‌عنوان یک نشانگر زیستی دقیق، با ارائه نمایی از سن بیولوژیکی شما شبب می‌شود تصمیمات بهتری درباره مسیر سلامتی خود بگیرید و همواره به سمت آینده‌ای سالم‌تر در حرکت باشید. ضمناً افزودن شاخص AGEs فقط یکی از ویژگی‌های پیشرفته‌ای است که برای ساعت جدید گلکسی برنامه‌ریزی شده است.

ساعت جدید گلکسی همچنین در موارد بهداشتی و رفاهی نیز ابزارهای هوشمندتر و پیشرفته‌تری برای کمک به کاربر در رسیدن به اهداف سلامتی خود ارائه خواهد داد. بی‌صبرانه منتظریم تا موارد بیشتری را از این ساعت سامسونگ با شما به اشتراک بگذاریم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.