×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۳۰ تیر , ۱۴۰۳
تحقق جهش تولید و تداوم اصلاح ساختار مالی، اولویت های ذوب آهن اصفهان در سال جاری

کوهی گفت: در واپسین روزهای سال گذشته در راستای اصلاح ساختار مالی این مجتمع عظیم صنعتی، افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها( طبقه زمین) و با اخذ مجوزهای لازم از سازمان ها و دستگاههای اجرایی ذیربط در کشور و همچنین با تصویب هیات مدیره ، به عنوان یک اقدام تحولی و یک موفقیت بزرگ در کارنامه کاری ذوب آهن اصفهان ثبت شد.

وی با بیان اینکه اصلاح ساختار مالی شرکت ذوب آهن همچنان استمرار دارد افزود: افزایش سرمایه انجام شده، بازار سهامداری ذوب آهن اصفهان را به شدت سر زنده و شاداب نمود و فضای بسیار خوبی برای تولید و توسعه در این مجتمع بزرگ گشوده شده است و در سال جاری نیز افزایش سرمایه از محل آورده و مطالبات را انجام می دهیم که خدمت سهامداران اطلاع رسانی می شود .

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در ادامه، برنامه های تحولی ذوب آهن اصفهان برای ۳ سال آینده را اصلاح ساختار مالی، تامین پایدار مواد اولیه، تولید با رویکرد اقتصادی، بهره وری و کاهش نُرم مصارف و ضایعات، تعریف پروژه های توسعه ای و دانش بنیان، مدیریت اثربخش هزینه ها ، کاهش بهای تمام شده و بازمهندسی برنامه های راهبردی فروش برشمرد.

کوهی افزود: چون ذوب آهن اصفهان به سمت تولید محصولات صنعتی همچون تولید ریل، تیرآهن های بال پهن و آرک های معدنی می رود فروش این محصولات نیازمند بازمهندسی برنامه های راهبردی فروش و بازاریابی است. 

وی اظهار داشت : ذوب آهن اصفهان به عنوان پیشران توسعه راه آهن سراسری و متروی کلان شهرها، سال گذشته گواهی تولید انحصاری ریل را از وزارت صمت دریافت نمود و لذا ریل ملی بدون ترک تشریفات در اختیار راه آهن سراسری و متروی کلان شهرها قرار می گیرد. 

مهدی کوهی افزود : ریل تولیدی این مجتمع عظیم صنعتی بر اساس استاندارد روز دنیا هم اکنون در خطوط راه آهن کشور مانند میانه – اردبیل، همدان – سنندج، چابهار – زاهدان، رشت – کاسپین و… و همچنین خطوط متروی کلان شهر‌ها مانند مشهد، تهران، تبریز و اصفهان نصب شده است.

وی افزود : ریل سخت نیز از جمله سایر محصولات تولیدی ذوب آهن اصفهان است که ۲۵۰ تن از این محصول به متروی کلان شهر مشهد تحویل داده شد و سایر محورهای ریلی کشور نیز در حال مذاکره با این مجتمع عظیم صنعتی هستند. همچنین پالایشگاه اصفهان و برخی از شرکت های معدنی مانند گل گهر نیز در این خصوص با ذوب آهن اصفهان تفاهم نامه  منعقد نمودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.