×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
مدیرعامل بیمه دی بر ضرورت ارتقای سطح خدمات پس از فروش تاکید کرد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه دی، مهندس «طاهر موهبتی» در جلسه شورای مدیران این شرکت افزود: مجموعه بیمه دی مشتری‌مداری را از اهم اهداف خود می‌داند و باید این موضوع را از طریق ارتقای سطح خدمات پس از فروش محقق کند.
وی ادامه داد: ارائه «خدمات پس از فروش» از اهمیت بالاتری نسبت به «فروش محصول» برخوردار است، زیرا بهترین تبلیغ برای برند بیمه دی و محصولات آن، مشتری مداری و رضایتمندی بیمه‌شدگان است که منتج به حفظ و نگهداشت آنان و جذب مشتریان جدید خواهد شد.
موهبتی با اشاره به نوع برنامه‌نویسی و پایش عملکرد در شرکت بیمه دی، آن را در صنعت بیمه کم‌نظیر توصیف کرد و گفت: بیمه دی به دنبال دستیابی به اهداف بزرگ است و این مهم نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است و پایش مستمر آن می‌تواند علاوه‌ بر رفع موانع و چالش‌ها، به تقویت نقاط قوت شرکت نیز کمک کند.
مدیرعامل بیمه دی با اشاره به قرارداد این شرکت با سازمان صدا و سیمای ج.ا.ا و پخش آگهی‌های تلویزیونی گفت: شبکه فروش بیمه دی نیز می‌بایست به بهترین نحو ممکن از فضای تبلیغی ایجاد شده جهت ارتقای سطح فروش و جذب مشتریان جدید استفاده کند از این رو بهتر است مدیران و همکاران ستاد و شعب برای کسب نتیجه بهتر، بر همکاری و همراهی هرچه بیشتر با شبکه فروش همت گمارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.